۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۱۱۶۰۸
سخنران جشنواره مردمی فیلم عمار:

جشنواره عمار وجدان کار و دغدغه اجتماعی دارد

جشنواره مردمی فیلم عمار یک اتفاق جدید و متفاوتی است که از دو منظر، با شمایلی دگرگون و متمایز از سایر جشنواره های رایج در عرصه سینمای کشورمان خودنمایی کرده است؛ نخست، انقلابی بودن این جشنواره است و دوم مردمی بودنش است.
جشنواره عمار وجدان کار و دغدغه اجتماعی دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، احمدرضا بسیج در چهارمین دوره جشنواره فیلم عمار در سینما بهمن استان اظهار داشت: عمار وجدان کار و دغدغه اجتماعی دارد و اعتقاد دارد باید راه جدید به ذهن بیاید و در راهی قدم گذاشت که قبلا کشف نشده است.

وی با اشاره به شخصیت عمارادامه داد: عمار فرزند دو شهید است که خودش در جنگ صفین به شهادت می رسد و بحث معروفیتش زمانه شناسی او است زیرا به خوبی امام زمان خود را شناخته و برای دفاع از ارزش های اسلام به شهادت رسیده است.

دکتر بسیج افزود: جشنواره فیلم مردمی عمار امام زمان خود، جایگاه و ارزش های خود را می شناسد و در راستای دفاع از دین و آیینش روشنگری می کند و از پا نمی ایستد.

وی تاکید کرد: هنرمند کسی است که حقیقت زمان خود را زودتر از دیگران می فهمد و روشنگری می کندپس هرهنرمندی در زمان خود می تواند عمار باشد.

سخنران این جشنواره ادامه داد: ابزارهنرمند جامعه امروز هنر است که به دو شکل دینی و غیر دینی بروز می کند و کسی که مرغوب غرب است و افکار مخالف دین داشته باشد و ترس دارد نمی تواند هنرمند چراغ راه جامعه خود باشد.

استاد دانشگاه شهرکرد گفت: در فیلم های هالیود به مردم القاء می شود که مغز بشر آمریکاست و برای آنها تبلیغ می کنند و ومتاسفانه ما قبول کردیم که در هوای غرب نفس بکشیم فرماسونری ها به تحقیر ملت ها و بزرگ نمایی خود پرداخته اند و از طرفی یک مسلمان شیعه روشنفکر همان ساز را می زند در اینجا عمد نشان می دهد که سیاست هنر جهان دست صهیونیست ها است و ما باید غافل نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: غربیها از هر گونه راستی و درستی می ترسند و از ترویج سبک زندگی اسلامی بیم دارند پس باید یک هنرمند دین مدار شیعه بفهمد در این اوضاع و احوال بتواند فضا را تغییردهد و نفس ها را در مقابل دو گروه جهان غرب و روشنفکران داخلی جور دیگری تغییر دهد و امید است این جشنواره بتواند جای جشنواره افق نو را که به دلایلی تعطیل شد را بگیرد.

در پایان یکی از مستندهای راه یافته به جشنواره به نام فرزند این سرزمین به اکران رسید.

انتهای پیام/
مرجع : مشکات برین بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۱:۵۹

27 Dec 2019