۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۱۰۶۱۸

فرماندار جدید فارسان معرفی شد

در مراسمی، نخستین فرماندار شهرستان فارسان در دولت تدبیر و امید معرفی شد.
فرماندار جدید فارسان معرفی شد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز از فارسان، مراسم  تودیع و معارفه فرماندار جدید فارسان صبح امروز دهم آذر، با حضورمعاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین معارفه فرماندار شهرستان فارسان گفت :اگر در کشور امنیت حاکم است و ما می توانیم راحت زندگی کنیم ، همه مرهون رشادت و ایثار جوانان و مردمی است که در برابر دشمنان ایستادند و از آرمان های این انقلاب و شهیدان دفاع میکنند.
یزدان جلالی  افزود: جهاد در راه خدا و شهادت در راه معبود به عنوان بهترین راه در جهت خدمت به مردم و خشنودی خدا عنوان کرد که در دفاع مقدس می توان از این جهاد ها یاد کرد .

وی همچنین با توصیه به مسئولان شهرستان مبنی بر همکاری با فرماندار جدید در راستای حل مشکلات مردم شهرستان ، افزود:امید است فرماندار جدید نیز با همکاری با مسئولان استانی تلاش کنند و در جهت پیشرفت این شهرستان گام بردارند.

فرماندار جدید شهرستان فارسان نیز ضمن تشکر از فرماندار قبلی شهرستان گفت: این شهرستان دارای قابلیت های زیادی در زمینه های مختلف است که با همکاری مردم و مسولین بتوانیم به اهداف بلند دست پیدا کنیم

فیروز احمدی افزود امروزه همه باید دست در دست هم دهیم که مشکلات این شهرستان را برطرف کنیم.

در این مراسم از زحمات بهروز مردانی نژاد تقدیر و فیروز احمدی به عنوان فرماندار شهرستان فارسان معرفی شد

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۵:۳۲

19 Jan 2020