۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۱۹۶۲۸

جمهوری اسلامی ایران از آزادی جریان اطلاعات ترسی ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جمهوری اسلامی ایران ترسی از آزادی جریان اطلاعات و بیان حقایق ندارد.
جمهوری اسلامی ایران از آزادی جریان اطلاعات ترسی ندارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مهر، سردار محمدرضا نقدی قبل از ظهر جمعه در اختتامیه دوازدهمین همایش بین المللی بسیج و رسانه، با اشاره به آیات قرآن مبنی بر این که خداوند اراده کرده است امامت زمین را به مستضفعان بسپارد، اظهار داشت: خداوند این اراده خود را در اندیشه امام راحل قرار داد و قدرت توده های مردم را مکشوف کرد، امام (ره) این قدرت را به جریان انداخت و با الهام از شیوه مبارزاتی انبیاء، دشمنان را شکست داد.

وی مخالفان حرکت امام را بسیار دانست و افزود: مخالفان معتقد بودند که نمی شود با دست خالی مبارزه کرد و باید به قدرت دیگران تکیه کنیم و بدون مبارزه مسلحانه به پیروزی نخواهیم رسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر این که با وجود همه مخالفت ها، کار امام پیش رفت و دشمنان در برابر قدرت امام و مردم، خلع سلاح شدند، تصریح کرد: حرکت مردمی با توکل بر خداوند و توسل بر ائمه اطهار(ع) و بهره گیری از رهنمودهای امام راحل (ره) کار رژیم منحوس سابق را تمام کرد.

عقلانی بودن انقلاب با رهبران عالم و دانشمند خود ثابت شده است

وی حرکت مقام معظم رهبری را در امتداد حرکت امام (ره) و با همان سبک و سیاق عنوان کرد و اذعان داشت: رهبری هم در این مسیر خود مخالفان بسیار دارد و زمانی بعضی طوری از عقلانیت صحبت کردند گویی انقلاب عقلانی نبوده و در عقلانی بودن انقلاب همین بس که برجسته ترین رهبران در صحنه آن، علما و اندیشمندان بودند.

سردار نقدی برخی ایرادات و اعتراضات مخالفان در مسیر حرکت انقلاب را مطرح کرد و اذعان داشت: مقام معظم رهبری مبارزه متکی بر بیدارگری و با حفظ ارتباط با خداوند و تکیه بر قدرت دفاعی داخلی را استمرار بخشید.

امروز آمریکا خلع سلاح و بی آبرو شده است

وی اشکال تراشی مخالفان را به دلیل عدم باور آن ها به قدرت مردم عنوان کرد و گفت: واقعیت این است که ما امروز با یک دشمن خلع سلاح شده یعنی آمریکای بی پول، بی آبرو و بی فرهنگ مواجه هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امریکا در آخرین تکاپوهای خود برای سلطه بر دنیا، برای جنگ های خود از کشورهای دیگر مزدور اجیر کرد و امروز به تکفیری ها و تروریست ها به عنوان پیاده نظام خود در منطقه روی آورده است.

وی امریکا را گرگ پیر خواند و تأکید کرد: این گرگ پیر دیگر نمی تواند به دنبال شکار باشد و اکنون از او بیشتر از یک دشمن شکست خورده که یک سلاح برای او باقی مانده و آن رسانه است؛ چیزی دیگری وجود ندارد.

سردار نقدی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران ترسی از آزادی جریان اطلاعات و بیان حقایق ندارد، تصریح کرد: امریکا دیگر چیزی نیست که بخواهیم از آن بترسیم.

فساد افکنی رسانه های غربی از دروغ گویی آنها بدتر است

وی با بیان اینکه آنچه رسانه های غربی را خطرناک می سازد، اطلاع رسانی آن ها نیست، در واقع فساد افکنی آن ها است، تأکید کرد: دروغ هایی که می سازند، بر طرف می شود اما فسادی که رسانه های غربی در حال ترویج آن هستند، خانمان برانداز است و نباید کودک و نوجوان خود را در برابر تهاجمی که اخلاق را از بین می برد تنها بگذاریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین وحدت را مهمترین کار رسانه ها عنوان کرد و افزود: باید وحدت را بین کسانی که به مبارزه با ظلم اعتقاد دارند حفظ کنیم واگرنه آنهایی که دم از سازش می زنند را نمی توان در مبارزه با ظلم متحد کرد.

وی تقویت اعتماد به نفس در میان مردم را امری جدی خواند و اظهار داشت: اگر ناهنجاری کوچکی در جایی اتفاق می افتد را نباید تیتر کنیم چرا که باعث ناامیدی مردم می شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۴:۳۴

27 Dec 2019