۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۳۱۶۸۸

پیام تبریک مدیر کل کانون چهار محال و بختیاری به مناسبت هفته ی ملی کتاب

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری طی پیامی هفته ی کتاب و کتابخوانی را به جامعه ی فرهیخته و دوستدار کتاب استان تبریک گفت.
پیام تبریک مدیر کل کانون چهار محال و بختیاری به مناسبت هفته ی ملی کتاب
به گزارش جهانبین نیوز، فرزاد رحیمی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری طی پیامی هفته ی کتاب و کتابخوانی را به جامعه ی فرهیخته و دوستدار کتاب استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

قال امیرالمومنین علیه السلام :

کتاب نیکو گوینده ای است .

در طول تاریخ بشریت و شکل گیری تمدن روشن انسانیت کتاب، چون چراغی بس فروزان در مسیر رشد و کمال جوامع همیشه فروزنده و تابنده بوده است.

در جهان هستی، کتابها چون هدایتگرانی ارزشمند انسان را در تمام قرون به سمت نور و روشنی فراخوانده اند. و سرزمینی از اندیشه و خرد را به طالبان علم و دانایی ارزانی داشته اند.

کتاب منبع ارزشمندی است که محدود به عصر و زمان نمی شود و حتی در دنیای مدرنیته ی امروز که بسیاری از اندیشمندان از آن به نام دهکده ی جهانی و عصر ارتباطات نام برده اند توانسته عزت و ارزش خود را حفظ کند و همچنان در آسمان دانایی بدرخشد.

به راستی اهمیت کتاب تا بدانجاست که خداوند آیه های رحمت خود را در دل مصحفی ارزشمند و در قالب معجزه ای راهگشا بر نبی خود نازل کرده و همگان را به پیروی از آن دعوت می نماید و مژده می دهد که یکی از دو شاخه متضمن سعادت جامعه این کتاب است.

لذا هفته ی ملی کتاب و کتابخوانی را به کلیه ی فرهیختگان، علاقه مندان به کتاب مربیان و کتابداران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان برترین های اشاعه ی این فرهنگ غنی در میان کودکان و نوجوانان و به تمامی شایستگانی که در راه شکفتن علم و اندیشه قدمی برمی دارند تبریک و تهنیت گفته و مهرتان را در اهتمام نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه به عنوان امری همگانی و مردمی که بواسطه ی تلاش تک تک افراد یک جامعه حاصل می شود خواستارم.

امید که چراغ دانش و تفکر تا ابد بر سرزمین وجودتان تابنده و جاودان باشد.

فرزاد رحیمی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۲:۴۳

29 Dec 2019