۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۳۳۶۶۸
معاون آبخيزداري اداره کل منابع طبيعي چهارمحال و بختياري:

اجرای طرح جنگل کاري 300 هکتاري شهرستان سامان در روستاي شوراب صغير

معاون آبخيزداري اداره کل منابع طبيعي چهارمحال و بختياري از اجراي طرح جنگل کاري 300 هکتاري کشت بادام ديم در روستاي شوراب صغير با الگو گيري از طرح بين اللملي مناريد در شهرستان سامان خبر داد.
اجرای طرح جنگل کاري 300 هکتاري شهرستان سامان در روستاي شوراب صغير
به گزارش جهانبین نیوز  به نقل از خبرنگار سامان ما، معاون آبخيزداري اداره کل منابع طبيعي چهارمحال و بختياري از اجراي طرح جنگل کاري ۳۰۰ هکتاري کشت بادام ديم در روستاي شوراب صغير با الگو گيري از طرح بين اللملي مناريد در اين شهرستان خبر داد و اظهار داشت: اين پروژه مطابق با اقتصاد مقاومتي در شهرستان سامان اجراء مي شود.

حسين بهرامي با بيان اينکه دراين طرح در جهت انسجام و مشارکت همه دستگاه دولتي در اين طرح است، بيان داشت: علاوه بر دستگاه هاي دوليت خود مردم در اين طرح مشارکت دارند.

بهرامي با اشاره بر اينکه براي اجراي طرح جنگل کاري روستاي شوراب صغير بستر و ساختار توسط دولت ايجاد شده است، عنوان کرد: اين طرح با کمترين هزينه با مشارکت دستگاه ها و مردم اجرايي مي شود.

وي با بيان اينکه شهرستان سامان در کشت بادام ديم داراي دانش قوي بومي است، بيان داشت: اميد است با داشتن تجربه کشاورزان و اهالي شهرستان سامان اين طرح به صورت صددرصدي موفق باشد.

بهرامي با بيان اينکه کشت بادام هاي ديم در جهت بهره وري و استفاده از بارش هاي هاي زمستاني براي توليد محصولات در استان چهار محال و بختياري است، اذعان داشت: طرح کشت بادام ديم در جهت مبارزه با چالش کم آبي با توجه بر خشکسالي هاي اخير است.

وي با بيان اينکه طرح بين الملي مناريد در شهرستان سامان از شوراب تا هوره در حال اجرا است، بيان داشت: در تمامي شهرستان هاي استان نيز طرح بين المللي مناريد در حال اجرا است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۸:۳۹

28 Dec 2019