۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۲۸۶۲۸
کلار گزارش مي دهد:

افزايش سليقه‌اي اجاره‌خانه در بروجن/معيار ثابت و مشخصي وجود ندارد

افزايش بي‌حساب و کتاب قيمت رهن و اجاره مسکن براي مستاجران بروجني کمرشکن شده است و افزايش دلخواه نرخ کرايه در هر سال کام مستاجران را در اين شهر تلخ مي‌کند.
افزايش سليقه‌اي اجاره‌خانه در بروجن/معيار ثابت و مشخصي وجود ندارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، هم‌زمان با آغاز فصل اجاره مسکن، برخي از مستاجران شهر بروجن نسبت به افزايش نرخ‌هاي اجاره از سوي موجران که به دلخواه صورت مي‌گيرد گلايه دارند.

يکي از مستاجران شهر بروجن در گفت‌وگو با کلار، ضمن بيان اينکه نرخ اجاره مسکن در شهر بروجن مناسب نيست، اظهار کرد: بازار اجاره و خريد مسکن در اين شهر کمرشکن شده است.

اين شهروند بروجني که نخواست نامش فاش شود قيمت رهن خانه را نزديک ۱۸۰ ميليون ريال عنوان کرد و ادامه داد: نرخ کرايه نيز از سوي موجران سليقه‌اي بوده و نزديک ۴ ميليون ريال و بعضا هم بيشتر تعيين مي‌شود.

وي ضمن بيان اينکه نصف حقوق خود را در ماه به عنوان کرايه پرداخت مي‌کنم، افزود: افزايش دلخواه نرخ کرايه در هر سال کام مستاجران را در اين شهر تلخ مي‌کند.

اين شهروند بروجني قيمت آپارتمان در اين شهر را بيش از ۱۰ ميليون ريال در هر متر مربع عنوان کرد و گفت: هر صاحب‌خانه‌اي براساس سليقه و نياز مالي که دارد قيمت و اجاره ملکش را تعيين مي‌کند.

يک شهروند ديگر نيز از افزایش و رشد بي‌اندازه اجاره‌ها توسط صاحب‌خانه‌ها گلايه دارد و مي‌گويد: متاسفانه هيچ معيار و شاخص مشخصي براي تعيين اجاره‌خانه در بروجن وجود ندارد تا براساس آن قيمت‌ها مشخص شود.

وي ادامه داد: آنچه مستاجران را آزرده کرده افزايش بي‌حد و حساب اجاره‌بها از طرف مالکان است؛ نمي‌دانم باچه حساب و معياري اجاره را محاسبه مي‌کنند.

يکي ديگر از مستاجران بروجني هم در اين خصوص به کلار، گفت: ما مجبور هستيم افزايش کرايه را که غيرمنصفانه بالا مي‌برند پرداخت کنيم ولي رضايت نداريم.

اين شهروند بروجني افزود: اگر ما مستاجران اين اجاره‌هاي سنگين را قبول مي‌کنيم نه از روي رضايت بلکه از روي اجبار است.

وي در پايان گفت: ما از مسئولين امر انتظار داريم معيار ثابت و مشخصي براي اجاره و فروش مسکن تعيين کنند و صاحب‌خانه‌ها و بنگاه‌هاي معاملاتي نيز به آن پايبند باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۱:۰۹

26 Dec 2019