۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۲۷۵۴۸
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان:

حضور پرشکوه در انتخابات نشان از بصيرت و آگاهي ملت ايران دارد

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي گفت: حضور پرشور در پاي صندوق‌هاي رأي نشانه بصيرت و اگاهي ملت است.
حضور پرشکوه در انتخابات نشان از بصيرت و آگاهي ملت ايران دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، لهراسب سليماني ضمن عرض تبريک به مناسبت حضور باشکوه و ميليوني مردم غيور و ولايت‌مدار ايران اسلامي در حماسه عظيم 22 بهمن، در جمع کارکنان اين ناحيه گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان از پايبندي ملت ايران اسلامي به تکليف‌مداري، ولايت‌مداري و بصيرت است. مردم در انتخابات با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و امام خميني (ره) تجديد بيعت مي‌کنند و ولايت‌مداري خود را به رخ جهان مي‌کشانند. ماندگاري نظام در گرو پايمردي ملت اسلامي و پشتيباني همه‌جانبه آن‌ها از انقلاب است.

سليماني افزود: آراي مردم، تعيين‌کننده سرنوشت کشور است، بايد در زمينه حضور پرشکوه مردم و نشاط انتخاباتي در کشور تلاش کنيم. مشارکت مردم، در واقع اعتماد و اطمينان آن‌ها به نظام جمهوري اسلامي را اثبات مي‌کند و در اين ميان دشمنان که همواره استقلال و آزادي ملت ايران را مغاير با منافع خود مي‌دانند تلاش مي‌کنند صحنه انتخابات را از حضور مردم تهي کنند.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: حضور پرشور در پاي صندوق‌هاي رأي نشانه بصيرت و آگاهي ملت است هر فردي به نوبه خود در اين انتخابات اثرگذار است. اگر به اهميت انتخابات در عرصه‌هاي سياسي و بين‌المللي توجه داشته باشيم خواهيم ديد که اين همه هجمه و توطئه در جهت دل‌سرد کردن مردم از حضور در صندوق‌هاي راي تا چه اندازه براي دشمنان و مستکبران اهميت دارد و مردم بصير و آگاه ايران همه نقشه‌هاي شوم دشمن را خنثي مي‌کنند، همان‌گونه که در جريان توطئه 88 با ولايت‌مداري و بصيرت موجب شدند دشمن نتواند به اهداف شوم خود دست يابد.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۵:۴۳

27 Dec 2019