۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۲۹۵۲۸
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

امتیازات داده شده در برجام بسیار بیشتر از امتیازات گرفته شده است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در برجام امتیازات داده شده اصلا قابل مقایسه با امتیازات گرفته شده نبود و اگر در برجام پولی آزاد شده، باید در اقتصاد مقاومتی، اشتغال و رونق اقتصادی به کار گرفته شود و نباید مسئولان چشم به خارج از کشور داشته باشند.
امتیازات داده شده در برجام بسیار بیشتر از امتیازات گرفته شده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: گرایش‌ به مسائل دنیوی، تجمل‌گرایی و ثروت‌اندوزی تقوا را از انسان می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره این موضوع را گوشزد کرده‌اند که مراقب باشید مبادا اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی رواج یابد افزود: حساسیت‌های مردم در خصوص برداشت از بیت‌المال و حقوق نجومی بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

نکونام تاکید کرد: حساسیت افکار عمومی نسبت به ارزش‌های خدا و جامعه بسیار مهم است و باید به عنوان یک فرهنگ تقویت شود و در این راستا نیاز است که جامعه با برداشت‌های نامتعارف مبارزه کند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ششم مردادماه روز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی ادامه داد: کسب علم و فن در اقتصاد مقاومتی بسیار ضروری و کلیدی بوده و هرکس در هر جایگاه، موقعیت و رشته تحصیلی که هست باید اهل فن، حرفه و نقش‌آفرین باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: هفتم مردادماه سال ۱۳۶۰ سالروز فرار خفت‌بار بنی‌صدر و مسعود رجوی سرکرده گروهک جنایتکار منافقین از کشور به کشورهای اروپایی و آمریکا که خود تروریست‌پرور هستند، است.

وی یادآور شد: این نکته که برخی از مسئولان در داخل کشور دل به بیگانگان بسته‌اند و علی‌رغم همه جنایات، بدعهدی‌ها و خونریزی‌های به دست آن‌ها در حق این ملت، نشان از آن دارد که این افراد هنوز توجه به این امر ندارند و دل به برجام خوش کرده‌اند.

نکونام با بیان اینکه در برجام امتیازات داده شده اصلا قابل مقایسه با امتیازات گرفته شده نبود ادامه داد: اگر در برجام پولی آزاد شده، باید در اقتصاد مقاومتی، اشتغال و رونق اقتصادی به کار گرفته شود و نباید مسئولان چشم به خارج از کشور داشته باشند.

نکونا با شاره به مسائل پیش آمده در بحث آب گفت: من بارها به مسئولان استانی تذکر دادم که در این خصوص مشکل با قوه قهریه حل نمی‌شود چراکه مسئله ظریفی است و نمی‌توان به بهانه این مسئله مردم را در این استان، بین چند استان مختلف و حتی در کشور مقابل یکدیگر قرار داد پس مسئولان کشوری و استانی مراقب باشند به مسئله آب با عقلانیت نگاه کنند.

نکونام یادآور شد رسانه‌های بیگانه در این میان درصدد بودند تا از این نمد برای خود کلاهی بسازند تأکید کرد: مردم ما از رسانه‌های بیگانه به‌ویژه BBC مکار انگلیس خاطره خوشی ندارند و اگر آن‌ها منتظرند تا با استفاده از این مسائل اختلاف‌افکنی کنند و فاصله بین مردم و مسؤولین بیندازند سخت در اشتباه هستند، کشورهای خارجی اگر می‌توانند به فکر حل مشکلات داخلی خود و اوضاع اسفناک حقوق بشر در جوامع خود باشند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۴:۱۲

26 Dec 2019