۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۱۶۳۸۸

بیانیه فارغ التحصیلان و دانشجویان شهرستان لردگان در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطين

به حكم قرآن كريم نه ظلم باقي خواهد ماند و نه ظالم كه خداوند وعده داده است: ... كساني را كه تقوا ورزيده اند نجات مي دهيم و ستمكاران را در حالي كه به زانو درافتاده اند در آن جا رها مي كنيم
بیانیه فارغ التحصیلان و دانشجویان شهرستان لردگان در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطين
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان در این بیانیه آمده است: پرچم رشيد آزادي خواهي و استقلال طلبي همواره در تمام نقاط جهان برافراشته بوده و از دستي به دست ديگر منتقل شده و هرگز بر زمين نخواهد افتاد. ملت سرافراز ايران هم صدا با ملت هاي مظلوم غزه و فلسطين، برقراري عدالت و تكريم حقوق انساني را سر خواهند داد.

در این بیانیه با اشاره به وجود زمزمه رساتر ندای رهایی قدس از بند اشغال  بعد ار ۶ دهه آمده است:  ندای مسلمین سراسر عالم که در آخرین روزهای این ماه پربرکت با وجودی لبریز از عشق به اسلام عزیز و امت اسلامی در بلاد مختلف فریاد «یاد قدس سنحررک» را سر می‌دهند، امیدواری به آزادی قدس شریف را پررنگ‌تر می‌نماید، زمزمه‌ها یی که صلح را با دیده تردید می‌نگرد.

در ادامه تاکید شده است: در این راستا، امروز و پس از گذشت شش دهه از تأسیس رژیم اسرائیل و تلاشهای تسری جویانه این رژیم، مفهوم غده سرطانی بیش از هر زمان دیگری مشخص شده است. امام با کنایه از این مفهوم، خطر سیاستهای توسعه طلبانه اسرائیل که امروز در کنار سرکوبها و کشتار داخلی در فلسطین، با تجاوز آشکار به لبنان و تهدید دیگر کشورهای اسلامی همانند غده سرطانی درحال گسترش در منطقه خاورمیانه و در میان کشورهای اسلامی است را بخوبی گوشزد نمود.

در انتهای این بیانیه آمده است: در این راستا، روز جهانی قدس، روز جدایی پیروان حق و باطل و مومنان و منافقان و روز تمایز قول و عمل است. در این روز عملکرد دولتها بدست ملتها محک خواهد خورد، که نتیجه آن چیزی جز این فرمایش گهربار امام علی (ع) نیست که: کونوا للظالم خصماً و للمظلوم عوناً.
امسال نیز بسان سالهای گذشته ما فارغ التحصیلان دانشگاهی و دانشجویان شهرستان لردگان با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس حمایت قاطع از حقوق مردم فلسطین را اعلام می نماییم.

جامعه ی فارغ التحصیلان و دانشجویان شهرستان لردگان

انتهای پیام/
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۴:۲۸

27 Dec 2019