۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۳۱۳۱۸
مديرکل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري:

25 هکتار از اراضي ملي در منطقه حفاظت شده شيدا رفع تصرف شد

مديرکل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري از خلع يد و رفع تصرف عدواني 25 هکتار از اراضي ملي در منطقه حفاظت شده شيدا خبر داد.
25 هکتار از اراضي ملي در منطقه حفاظت شده شيدا رفع تصرف شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ شهرام احمدي مدير کل محيط زيست چهار محال و بختياري با اعلام اين خبر گفت: با تشکيل پرونده قضايي براي متخلفان توسط ماموران يگان حفاظت محيط زيست استان و پيگيري مسئولان اين اداره کل، پس از ۷ سال با دستور مقامات قضايي از اين منطقه رفع تصرف شد.

وي تعداد متخلفان درجريان اين پرونده قضايي را سه نفر عنوان کرد و اظهار داشت: پيگيري جهت رفع تصرف از اين اراضي ملي طي دوفقره پرونده قضايي صورت گرفته است.

منطقه شيدا يکي از مناطق آزاد با پتانسيل هاي طبيعي و وجود حيات وحش خصوصاً کل و بز و قوچ و ميش بود که به همين دليل در تاريخهاي ۲۱/۷/۱۳۷۵ و۱۵/۷/۱۳۸۰بعنوان شکار ممنوع اعلام و پس از يک دوره تقريبا ده ساله در مورخ۱۲ /۱۱/۸۶ به تصويب رسيد و عملا از اين تاريخ به عنوان منطقه حفاظت شده در ليست مناطق چهارگانه کشور ثبت شد.

منطقه شيدا با مساحت ۲۳۸۳۲ هکتار در استان چهارمحال و بختياري و قسمتي از آن در استان اصفهان قرار دارد که فاصله آن تا مرکز استان ۲۷ کيلومتر و نزديکترين شهر ، شهر بن همجوار آن قرار دارد .

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۴:۴۷

29 Dec 2019