۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۳۴۳۸۸

مشکلات مسکن مهر بروجن همچنان باقي است

جمعي از ساکنان مسکن مهر "مجتمع مهر رودخانه" شهر بروجن در نهايت براي پيگيري مشکلاتي که با آن مواجه هستند، وکيل گرفتند.
مشکلات مسکن مهر بروجن همچنان باقي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، جمعي از ساکنان مسکن مهر "مجتمع مهر رودخانه" با اعلام اين خبر گفتند: پس از گذشت چند ماه هنوز گاز اين ساختمان وصل نشده و آسانسور هم راه اندازي نشده است.

ساکنان اين مجتمع که زمستان گذشته را با سختي پشت سر گذاشته اند مي گويند براي گرم کردن ساختمان مجبور به استفاده از هيتر و چراغ نفتي بوديم.

خيرا... يوسفي يکي از ساکنان اين مجتمع ضمن بيان اين که همچنان مشکلات ما باقي مانده و به نتيجه مطلوب نرسيده است، افزود: قرار شده ساکنان اين مجتمع با اختيار کردن وکيل اين مشکلات را جدي پيگيري کنند.

يوسفي با اشاره به اين که پيگيري ساکنان مجتمع مهر رودخانه تا کنون بي نتيجه مانده است، افزود: پس از گذشت چند ماه هنوز ساکنان اين مجتمع با مشکل گاز و آسانسور درگير هستند.

به گفته وي "مجتمع مهر رودخانه" مسکن مهر بروجن در سه بلوک احداث شده که هر بلوک آن ۶ طبقه و شامل ۲۴ واحد است که جمعا ۷۲ واحد را دربر مي گيرد.

يوسفي با اشاره به اين که در حال حاضر ۴۰ خانواده در مجتمع مهر رودخانه ساکن هستند، افزود: واحد هايي هم که خالي مانده معطل گاز هستند تا بتوانند ساکن شوند.

وي در ادامه با اشاره به اين که هنوز هيچ کدام از واحدهاي مجتمع مهر رودخانه گاز کشي نشده و آسانسور هم راه اندازي نشده است، افزود: در نهايت براي پيگيري مشکلاتي که در اين مجتمع با آن مواجه هستيم وکيلي گرفتيم.

حل نشدن مشکلات منجر به شکايت اعضاء شد/وکيل گرفتيم

مهرداد ترکي يکي ديگر از ساکنان اين مجتمع در گفتگو با کلار، ضمن بيان اين که مشکلات مجتمع مهر رودخانه در نهايت منحر به شکايت اعضاء شد، خاطرنشان کرد: براي پيگيري مشکلات وکيل گرفتيم و نخستين جلسه دادگاه همين هفته برگزار مي شود.

وي با بيان اين که برخي از اعضاء با پرداخت اجاره خانه در شهر متضرر شده اند، تصريح کرد: پيمانکار گاز هم اعلام کرده ۸۵ ميليون تومان مطالبات دارد و تا زماني که وصول نشود پروژه را تکميل نمي کنم.

ترکي ادامه داد: مسکن و شهرسازي پيمانکار مشخصي را براي پروژه گاز معرفي کرده و با انجام شدن بخشي از کار امکان تغيير پيمانکار نيز وجود ندارد.

به گفته ترکي در فروش پارکينگ به برخي از اعضاء مجتمع مهر رودخانه پول زيادي از آنان اخذ شده است.

وي به مشکلات ديگري که در اين مجتمع با آن مواجه هستند اشاره کرد و گفت: محوطه مجتمع هم زيرسازي نشده و درب هاي پارکينگ نيز نشست کرده و قابل استفاده نيستند.

ترکي خاطر نشان کرد: تيرماه سال ۹۵ که در ساختمان ساکن شدبم به ما وعده دادند که پروژه تا هيجدهم تيرماه(عيد فطر) آماده مي شود اما هنوز مشکلات باقي است.

ترکي با بيان اين که برخي از ساکنان که زمستان گذشته در نبود گاز از هيتر براي گرماي ساختمان استفاده مي کردند با قبض ۸۰۰ هزار توماني برق مواجه شده اند، افزود: برخي هم از نفت و کپسول گاز براي گرمايش استفاده مي کردند.

گفتني است پايگاه خبري تحليلي کلار علاوه بر اين گزارش چندي پيش نيز در پي گلايه و اعتراض ساکنان اين مجتمع گزارشي در همين خصوص منتشر کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۷:۲۳

29 Dec 2019