۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
کد مطلب : ۳۹۳۳۸
مسؤول موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح:

امروز تکلیف شرعی ما پیروی از رهنمودهای رهبریست/دشمن بداند ما هیچ گاه تسلیم نمی شویم

مسؤول موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح گفت: ما در قبال اسلام، ملت ایران و شهدا وظیفه داریم و باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را اجرا کنند تا خداوند نیز آن‌ها یاری کند.
امروز تکلیف شرعی ما پیروی از رهنمودهای رهبریست/دشمن بداند ما هیچ گاه تسلیم نمی شویم
به گزارش جهانبین نیوز، مرتضی قربانی، مسؤول موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح در همایش بزرگ سوم خرداد در جمع پاسداران چهارمحال و بختیاری با اشاره به وظایف سربازان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ما در قبال اسلام، ملت ایران و شهدا وظیفه داریم و همچنین مسؤولان، نیروهای نظامی و مردم باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را اجرا کنند تا خداوند نیز آن‌ها یاری کند.

سردار قربانی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس از دشمن، ۲۰ هزار تلفات گرفتند، گفت: رزمندگان ایران در قالب سه قرارگاه قدس، فتح و لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله شرکت داشتند و تنها در شب آغاز عملیات فتح خرمشهر که با رمز یا علی‌ابن ابی طالب آغاز شد، ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب کردند.

مسؤول موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح ادامه داد: نیروهای غیور چهارمحال و بختیاری در عملیات بیت‌المقدس که در نهایت منجر به آزادسازی خرمشهر شد با سه گروهان شرکت داشتند و ۸۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند و باید گفت این استان ولایتمدار در کشور نمونه است.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس در پایان با تأکید بر اینکه در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن هیچ‌گاه در برابر دشمنان عقب‌نشینی نکردیم، خاطرنشان کرد: دشمن بداند ما هیچ‌گاه تسلیم نمی‌شویم.

پایان پیام/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۷:۴۵

12 Jan 2020