۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۲۰۳۳۸
بیانیه خانه مطبوعات و مجمع عالی بسیج رسانه استان:

گستاخی علیه مقدسات مسلمانان در راستای ایجاد موج اسلام هراسی است

خانه مطبوعات وخبرنگاران و مجمع عالی بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری، با صدور بیانیه مشترک، اقدام اخیر نشریه موهن شارلی ابدو در هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.
گستاخی علیه مقدسات مسلمانان در راستای ایجاد موج اسلام هراسی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در هنگامه جاهلیت امروز، بار دیگر دست استکبار جهانی و دشمنان کینه توز اسلام از آستین قلم به دستان مزدور غربی بیرون آمد و با ترسیم شرم آور کاریکاتور موهن علیه پیامبر رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص ) قلوب میلیون‌ها مسلمان آزاده را در اقصی نقاط دنیا جریحه دار کرد. و آنچه که در برهه کنونی از این اقدامات گستاخانه علیه مقدسات مسلمانان به ذهن خطور می‌کند ایجاد موج اسلام هراسی، ایجاد تفرقه و اختلاف بین ادیان و مذاهب و غبارآلود کردن سیمای نورانی مکتب آسمانی اسلام است که بنا به وعده حق الهی بر آن دست نخواهند یافت.

سردمداران تروریسم و کفر و قدرت های پوشالی مستکبر بدانند؛ اینکه عده ای فریب خورده ی تهی مغز را به اسم اسلام و به عنوان تروریسم در جهان پرورش دهند و معرفی کنند و در پاسخ به تروریسم خود ساخته، به اسم آزادی بیان، بنده و فرستاده خداوند را استهزا کنند؛ اقدام مضحکی است که کودکان پاریس هم دست های خونین صهیونیزم جهانی را در پشت صحنه ی این اتفاقات درک می کنند.

استکبار جهانی با فهم این موضوع که‌موج گرایش به اسلام برایشان خطرساز است توطئه‌های مختلفی را علیه اسلام و مسلمانان به کار می‌گیرند و در پی آن‌اند که با به راه‌اندازی موج اسلام هراسی جلوی حرکت انسان‌های آزاده را از آمدن به‌سوی اسلام ناب محمدی (ص) بگیرند. سوداگران قدرت به عنوان نویسندگان سناریو پرورش تروریسم باید بدانند این است که اتهام و توهین و هتک حرمت ها آتشی است که دامان خودشان را خواهد گرفت؛ چرا که حاصلی جز اتحاد مسلمانان و همچنین آزادگان جهان را نخواهد داشت.

خانه مطبوعات وخبرنگاران و مجمع عالی بسیج رسانه ، اهالی رسانه و اصحاب قلم استان چهارمحال وبختیاری، ضمن ابراز تأسف از حوادث تروریستی روی داده در همه نقاط جهان از جمله پاریس، اقدام مزورانه و تحریک‌آمیز نشریه «شارلی ابدو»در توهین مجدد به ساحت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را محکوم می‌کنند و از عموم اندیشمندان، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و دانشگاهیان در ایران، جهان اسلام و گستره گیتی می‌خواهند تا با هوشیاری و زمان‌شناسی، نسبت به محکومیت این اقدامات و تبیین دقیق پشت صحنه آنها اقدام نمایند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۳۸

29 Dec 2019