۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۳۹۴۲۸
پایه‌های لرزان صندلی نماینده مجلس چهارمحال و بختیاری

اندر احوالات استان باید گریست!/ آقای نماینده به کجا چنین شتابان!؟

یکی از نمایندگان چهارمحال و بختیاری که از هر راهی برای شروع تبلیغات زودهنگام و غیررسمی برای مصادره آرای انتخابات مجلسی که هنوز دو سال تا زمان برگزاری آن باقی است استفاده می‌کند و یکی از این راه‌ها تک‌روی این نماینده برای بهره‌برداری از ارتحال امام خمینی (ره) و برگزاری مراسمی از قبل تعیین شده در دانشگاه شهرکرد است.
اندر احوالات استان باید گریست!/ آقای نماینده به کجا چنین شتابان!؟
به گزارش جهانبین نیوز؛ کرسی نمایندگی از مسئولیت‌های خطیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... چه در حوزه مسائل داخلی و چه در حوزه مسائل خارجی و مباحث کلان ملی عرصه اثر و تاثیر است و به راستی اگر در انتخاب نمایندگانی که داعیه وکالت مردم در بهارستان را دارند احساسات و عواطف جای خود را به منطق برخاسته از بلوغ سیاسی بدهند و انتخابی صورت گیرد که اصلح را بر صندلی نمایندگی بنشاند قطعا بسیاری از مشکلات در حوزه‌های مختلف حل خواهد شد و این گونه می‌شود که با حضور مجمعی از انسان‌های فرهیخته و دارای کمالات گوناگون در خانه ملت، مسائل و معضلات جامعه حل می‌شود چراکه قوانینی که با درایت عقلایی و برخاسته از نگاه متخصصانه خردمندان و نخبگانی که به‌عنوان جامعه وکلای ملت بر صندلی‌های بهارستان تکیه زده‌اند برخوردار از روح کارشناسانه و اصولی است که می‌تواند با کنار زدن موانعی که بر سر راه هستند رونق و شکوفایی را در تمام بخش‌های اجتماع تزریق کند و حتی در برابر دستاویزهای دشمن همچون تحریم و تهدیدات نظامی و بسیاری از حربه‌های رنگارنگ بدخواهان ابتکار عمل را در دست گیرد و کشور را از گردنه‌های تهدیدات به سلامت عبور دهد.

اما آنچه از بعضی نمایندگان استان می‌بینیم و می‌شنویم جای تامل، مداقه و بحث دارد که واقعا این افراد با بهره‌مندی از کدام تکنیک‌های عملیات روانی از صداقت، سادگی و سلامت نفس مردم حوزه انتخابیه خود سوءاستفاده کرده و رسالت نمایندگی را فراموش کرده و قدم در سیاسی‌بازی و خیمه‌شب‌بازی گذاشته‌اند؟

حکایت جدید نماینده‌ای که از هر راهی برای شروع تبلیغات زودهنگام و غیررسمی برای مصادره آرای انتخابات مجلسی که هنوز دو سال تا زمان برگزاری آن باقی است به بهره‌برداری از مراسم سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) مربوط می‌شود که قهرمان این گزارش ما حاضر به حضور در مراسم مصلای شهرکرد که تمام نمایندگان، مسئولین و مدیران ارشد اجرایی استان در آن حضور داشته‌اند نمی‌شود و روز بعد از آن با اجرای سناریویی از قبل طراحی شده در دانشگاه شهرکرد که با حضور کمتر از یکصد نفر برخی از بختیاری‌ها و بدون همراهی سایر نمایندگان و مسئولین ارشد استان و در موسمی که فصل امتحانات و تعطیلات دانشگاه است و دانشجویی در دانشگاه حضور ندارد برای سالگرد ارتحال پیر جماران مراسم برگزار می‌کند.

جالب‌تر اینکه بدانیم آقای نماینده از هم‌اکنون دغدغه مالی تبلیغات انتخاباتی دارد که حتی بر سر هزینه غذای مراسم کمی هم با مسئول مربوطه جر و بحث می‌کند!

آقای تک‌رو، نماینده پیشتاز در حاشیه‌آفرینی سابقه‌ای درخشان از این اقدامات داشته و حتی کلاس او اجازه نمی‌دهد در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌اش برگزار شده شرکت نماید!

باید گفت آقای وکیل! مرکز استان و دو شهرستان هم‌جوار آن نماینده دارد، واقعا هدف از تمرکز برنامه‌ها، فعالیت‌ها و کارهایی که بعضا بوی تعفن تفرقه سیاسی می‌دهد در مرکز استان چیست؟!

امروز مردم، مسئولین و تمام جناح‌های مختلف سیاسی با هر تفکر و نگاهی باید متحدانه در پیشبرد اهداف استانی و ملی که منافع عمومی نظام را تامین می‌کند حرکت نمایند و با وحدت اجتماعی در راه تحقق آرمان‌های انقلاب، شهدا و ملت سرافراز ایران حرکت نمایند نه اینکه با حاشیه‌سازی خود را قهرمان صحنه‌سازی‌های سیاسی کنید.

مگر مرکز استان ما چقدر ظرفیت و گستردگی دارد که باید دو مراسم بزرگداشت در آن برگزار شود؟

عدم همراهی نمایندگان و مسئولین، شما را متوجه هیچ پیامی نمی‌کند؟

چرا تعهدی که برپایه آن در صحن مجلس تحلیف اجرا کرده‌اید را فراموش کرده‌اید؟

چرا حوزه انتخابیه خود را فراموش کرده‌اید؟

و بسیاری چراهای دیگر که نشان می‌دهد پایه‌های کرسی شما برای مجلس یازدهم لرزان است فکر میخی باشید شاید پایه‌های صندلی شما در بهارستان را محکم کند!

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۱:۰۶

8 Feb 2020