۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۴۰۴۰۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری:

صنعت، معدن و تجارت پیگیر تامین لاستیک است/ صدور بیش از ۶۰۰ بارنامه در ۲۴ ساعت گذشته در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان برای پيگيري مطالبات به‌حق رانندگان ادامه دارد و امیداریم اقدامی جهادی از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز اتفاق بیفتد تا رانندگان مشکلی در تامین قطعات و لاستیک از چند روز آتی نداشته باشند.
صنعت، معدن و تجارت پیگیر تامین لاستیک است/ صدور بیش از ۶۰۰ بارنامه در ۲۴ ساعت گذشته در چهارمحال و بختیاری
احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ عمده‌ترین مشکلات صنف رانندگان خودروهای باری سنگین را مربوط به موضوعاتی چون کرایه حمل، قیمت لوازم یدکی، لاستیک، روغن و... عنوان و اظهار کرد: دولت با پیگیری‌های مستمر و تعامل ویژه با بخش خصوصی و شرکت‌های تولیدی در حال رفع و تامین قطعات و لاستیک مورد نیاز رانندگان است.

وی با اشاره به اینکه طی یک ماه اخیر به غیر از حوزه تامین لاستیک و قطعات خودرو اقدامات خوبی انجام شده است افزود: امیداریم اقدامی جهادی از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز اتفاق بیفتد تا رانندگان مشکلی در تامین قطعات و لاستیک از چند روز آتی نداشته باشند.

جمشیدی با تاکید بر اینکه با پیگیری دولت درخصوص تامین مواد اولیه برای شرکت‌های تولیدی، طی چند روز آینده، روند تامین و توزیع قطعات مطلوب خواهد شد خاطرنشان کرد: برای حل مشكلاتی كه امروز دامن‌گير صنعت حمل و نقل كشور به‌ويژه قشر رانندگان است، در چند ماهه اخير تلاش‌های بی‌شائبه‌ای توسط تمام دستگاه‌ها به‌ويژه مسئولان استان انجام شده است.

صدور بیش از ۶۰۰ بارنامه در روز گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان برای پيگيري مطالبات به‌حق رانندگان ادامه دارد و با دستور رياست سازمان بازرسی از تمام استان‌های كشور و نظارت بر روند رسيدگی به شكايات، نظارت بر حسن اجرای قوانين در شركت‌های حمل و نقل و تبادل نظر با مديران و فعالان اين بخش در دستوركار قرار دارد.

وی گفت: تاکنون مشکل تامین قطعات اولیه و لاستیک در امر جابه‌جایی بار چهارمحال و بختیاری مشکلی ایجاد نکرده است و در روز گذشته ۲۱۶ بارنامه درون‌استانی و ۴۱۸ بارنامه برون‌استانی توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان صادر شده است.

جمشیدی همچنین از ثبت‌نام حدود یک هزار و ۳۷۷ نفر تاکنون در سامانه بیمه تکمیلی رانندگان خبر داد و افزود: هوشياری فعالان عرصه حمل و نقل كشور برای خنثی كردن توطئه‌های دشمن ادامه دارد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور و به‌تبع آن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به‌عنوان حامی واقعی راننده برای حل مشكلات آنها به ميدان آمده است.

حامی راننده بودن و حساسيت در رابطه با تخلفات بايد مستمر باشد

جمشیدی با اشاره به ارتباطات نزديك و موثر تشكل‌هاي صنفی حوزه حمل و نقل بار و مسافر با اداره کل حمل ونقل جاده‌ای استان گفت: انجمن‌ها بايد در راستای تحقق منافع جمعی رانندگان فعاليت كنند.

وی با تشريح وضعيت سخت رانندگان و فشارهای اقتصادی كه اين قشر متحمل می‌شوند، افزود: تضييع حقوق رانندگان در اين شرايط ظلم است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با تاكيد بر اينكه روابط نبايد جای ضوابط را بگيرد، تصریح کرد: حامی راننده بودن و حساسيت در رابطه با تخلفات بايد مستمر باشد و امیدواریم دغدغه‌های رانندگان در حوزه‌های ديگر مانند قطعات و لاستيك توسط دستگاه‌های مربوطه در آينده نزديك حل شود.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری یادآور شد: با ارتباط نزديك و تعامل همه‌جانبه با انجمن‌هاي صنفي رانندگان توانستيم مطالبات اين عزيزان در حوزه اختيارات قانونی اين سازمان را تا حدود زيادی برطرف كنيم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۹:۲۸

27 Dec 2019