۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۳۱۷۷۸
کلار گزارش مي دهد

کارگران شرکت نهال گل بروجن دست از کار کشيدند/مدير داخلي شرکت: به خبرگزاري ها ربطي ندارد

کارگران شرکت نهال گل بروجن در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود کار در شرکت را تعطيل کردند.
کارگران شرکت نهال گل بروجن دست از کار کشيدند/مدير داخلي شرکت: به خبرگزاري ها ربطي ندارد
به گزارش جهانبین نیوز، خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کلار مطلع شد کارگران شرکت توليد روغن نباتي نهال گل بروجن در اعتراض به مطالبات معوقه خود در شرکت اعتصاب کرده و دست از کار کشيدند.

کارگران اين شرکت عدم پرداخت حقوق ماه هاي گذشته خود را دليل اين اعتصاب مي دانند.

يکي از کارگران اين شرکت با بيان اين که سه ماه از مطالبات مزدي آنها پرداخت نشده است، مي گويد: انتظار داريم هر چه زودتر حقوق معوقه ما پرداخت شود نه اين که به ما بگويند چون اعتصاب کرديد به شما حقوق نمي دهيم.

از قرار معلوم پس از اعتصاب کارگران اين شرکت، نشستي با حضور مديران ارشد نهال گل برگزار و به آنها وعده داده مي شود که تا ۱۰ روز آينده حقوق آنها پرداخت خواهد شد.

به خبرگزاري ها ربطي ندارد

مهرداد نيکي يکي از مديران شرکت نهال گل بروجن در پاسخ به خبرنگار کلار، گفت: اگر کارخانه تعطيل بوده مربوط به مجموعه خودمان است؛ حقوقشان را مي خواستند حرفش را هم زديم تمام شد کارگران به سرکار بازگشتند؛ حقوق شان پرداخت شد يا نشد به خبرگزاري ها هيچ ربطي ندارد.

مشکلات مالي کارگران به ما مربوط نمي شود

علي اکبر شجاعي رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجن هم گفت: اين قضيه را بايد از اداره کار جويا شويد چون مسئله توليد به ما مربوط است؛ محيط کارگري و مشکلات مالي کارگران با اداره کار است. ما دربخش صنعت و توليد سر و کار داريم. ماهيت کار با ما است. فرايند توليد از ابتدا تا انتها به ما مربوط مي شود. از صدور جواز تاسيس، نصب دستگاه ها، پروانه توليد و نظارت بر نوع توليد، نحوه توليد و صادرات، کيفيت و طرح توسعه به اداره صنعت، معدن و تجارت مربوط مي شود.

هنوز کارگري به ما مراجعه نکرده است

يک مقام مسئول در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعي بروجن که نخواست نامش در خبر ذکر شود، گفت: هنوز کارگري از شرکت نهال گل به ما مراجعه نکرده و اعلام نارضايتي نکرده است.

اظهارات اين مقام مسئول در گفتگو با کلار حکايت از عدم نقدينگي، مشکل در صادرات و واردات مواد اوليه، پرداخت ماليات سنگين و عدم فروش محصولات شرکت نهال گل بروجن دارد.

اعتصاب کارگران شرکت نهال گل بروجن در حالي رخ مي دهد که مسئولان مي گويند توليد و صنعت در کشور رو به رونق و پشرفت است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۶:۰۲

2 Jan 2020