۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۳۳۷۵۸
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري:

حمايت از کتابفروشي‌هاي استان هدف طرح عيدانه کتاب

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: اجراي دومين طرح عيدانه کتاب از ۱۵ اسفندماه جاري در استان آغاز شده است و تا ۱۵ فروردين ۹۶ ادامه دارد.
حمايت از کتابفروشي‌هاي استان هدف طرح عيدانه کتاب
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ جواد کارگران مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: همزمان با سراسر کشور و در آستانه عيد نوروز، اجراي دومين طرح عيدانه کتاب از ۱۵ اسفندماه جاري در استان آغاز شده است و تا ۱۵ فروردين ۹۶ ادامه دارد.

وي افزود: در راستاي اجراي اين طرح، کتاب‌هاي موجود در سايت خانه کتاب در حوزه عمومي و بزرگسال با ٢٠ درصد تخفيف و کتاب‌هاي حوزه کودک و نوجوان با ٢٥ درصد تخفيف ارائه مي‌شود.

کارگران، حداکثر سقف مجاز خريد کتاب براي هر خريدار را ۱۰ ميليون ريال بيان و اضافه کرد: افراد مي‌توانند در چند نوبت و از چند کتابفروشي، کتاب‌هاي مورد نظر خود را خريداري کنند.

وي، از ثبت نام ۶ کتابفروشي استان در اين طرح خبر داد و پيش بيني کرد: تعداد کتابخانه‌ها تا پايان طرح به ۱۰ مورد برسد.

کارگران ادامه داد: کتاب‌فروشي‌هايي که داراي پروانه کسب با تاريخ معتبر باشند مي‌توانند در اين طرح ثبت نام نمايند.

وي گفت: علاقمندان مي‌توانند با مراجعه به نشاني اينترنتي www.ketab.ir، از کتاب‌هاي موجود و کتابفروشي‌هاي ثبت نام شده در اين طرح اطلاع پيدا کنند.

وي اضافه کرد: ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني، دسترسي سريع و آسان علاقمندان به کتاب و حمايت از کتابفروشي‌هاي استان از اهداف اجراي اين طرح است.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۹:۳۹

6 Jan 2020