۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۹۷۹۸
عارف در شهرکرد:

مجلس، توسعه علم در مناطق محروم را در اولویت قرار داده است

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی توسعه شاخص‌های آموزش در استان‌های کم‌تر توسعه‌یافته را از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: در این استان‌ها و در استان‌های مرزی رشد شاخص‌های آموزش از متوسط کشور بالاتر است و لازم است در این زمینه کار بیشتری صورت گیرد.
مجلس، توسعه علم در مناطق محروم را در اولویت قرار داده است
به گزارش جهانبین نیوز، صبح امروز محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران توسعه شاخص‌های آموزش در استان‌های کم‌تر توسعه‌یافته را از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی دانست و  اظهار کرد: در این استان‌ها و در استان‌های مرزی رشد شاخص‌های آموزش از متوسط کشور بالاتر است و لازم است در این زمینه کار بیشتری صورت گیرد.

وی از گسترش شاخص‌های استان با توجه به ظرفیت‌های آن استان در برنامه ششم توسعه خبر داد و یادآور شد: هدف از سفر به این استان بررسی مسائل آموزشی، تکنولوژی و فرهنگی است.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به وضعیت مطلوب شاخص‌های آموزشی در چهارمحال و بختیاری اشاره و تاکید کرد: برای وصول وضعیت مطلوب باید به ظرفیت‌های استان توجه کرده و با همکاری نمایندگان این استان در مجلس و مدیران دولتی همکاری لازم را داشته باشیم.


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۵:۳۷

25 Jan 2020