۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
کد مطلب : ۲۱۷۸۸

براي جلوگيري از افت تحصيلي دانش اموزان بايد تعامل و تدبير در مدارس وجود داشته باشد

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: براي جلوگيري از افت تحصيلي دانش اموزان بايد تعامل و تدبير در مدارس وجود داشته باشد
براي جلوگيري از افت تحصيلي دانش اموزان بايد تعامل و تدبير در مدارس وجود داشته باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما، محمد دهقاني پيش از ظهر چهارشنبه در جلسه با مديران مدارس شهرستان سامان با بيان اينکه در راستاي جلوگيري از افت تحصيلي دانش آموزان در شهرستان بايد تعامل و تدبير وجود داشته باشد، اظهار داشت: بايد در مدارس نرمش قهرمانه در جهت کيفيت بخشي تحيصلي دانش آموزان بايد در مدارس وجود داشته باشد.

دهقاني با بيان اينکه بايد در مدارس مدير روابط انساني حاکم باشد، بيان داشت: اهداف را به خوبي پيش ببريم و در مسير سند تحول آموزش و پرورش حرکت کنيم.

وي با اشاره بر اينکه پروژه مهر استارت اين پروژه قبل از عيد زده شده است و همانند سال گذشته سامان دهي و سازمان دهي در حال انجام است، اذعان داشت: در شش ماه اول سال برنامه هاي از قبيل تجليل از داشن اموزان راه يافته به مراکز دولتي، تشکيل منظن شوراي هاي اموزش و پرورش ، مشارکت خانواده ها در به روز رساني مدارس و ... صورت گرفته است.

دهقاني با بيان اينکه مصوبات شوراي اموزش و پرورش شهرستان سامان در سطح استان بالا بوده و اين تعداد مصوبات در جهت تعليم و تربيت در شهرستان سامان بسيار کار امد بوده است، تصريح کرد: مشارکت خانواده ها در سه ماهه اول سال تحصيلي نسبت به سال ۹۳-۹۲ نزديک ۱.۵ برابر بالا بوده است.

رئيس اموزش و پرورش شهرستان سامان با بيان اينکه در راستاي بزرگداشت مقام معلم هيچ گونه مبلغ ريالي وارد سيستم اموزش و پرورش نمي شود و مديران مدارس بايد برنامه ريزي در راستاي بزرگداشت مقام معلم در سطح مدارس داشته باشند و انجمن اولياء و مربيان در اين زمينه حضور داشته باشند.

وي اشاره بر اينکه از دستور العمل سال گذشته پروژه مهر استفاده کنيد و منتظر دستور العمل جديد نباشيد، چرا که سامان دهي و سازماند دهي حوزه اموزش و پرورش کار سنگيني است که بايد با کمک همکاران صورت گيرد ، تصريح کرد: شعار پروژه مهر بازگشايي مطلوب مدارس است نه بازگشايي مدارس.

دهقاني بيان داشت: با در پيش داشتن ماه رجب بايد دانش اموزان و اولياء را متقاعد کنيم با توجه به فصل امتحانات اعتکاف دانش آموزي برگزار نشود، چرا که اولويت دانش اموزان کسب علم و دانش است.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۹:۱۱

12 Feb 2020