۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۲۵۷۴۸
هادي سياسي ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان گفت:

بايد از بد جلوه دادن موضوع برجام به شدت پرهيز شود

هادي سياسي ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان در همايش هيئت قشر و مجمع عمومي بسيجيان شهرستان فارسان که در حسينيه‌الزهرا (س) برگزار شد گفت : بايد از بد جلوه دادن موضوع برجام به شدت پرهيز شود و تاکيد گردد که کاميابي و موفقيت‌هاي هسته‌اي منحصر به جناح و گروه و دسته خاصي نيست.
بايد از بد جلوه دادن موضوع برجام به شدت پرهيز شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين صالحي افزود: از امضاي برجام تا به نيل به يک فرجام اجرايي شايسته، راه پرفراز و نشيبي را پيش‌رو داريم.  اين برهه از اهميت خاصي برخوردار است که نيازمند توجه به چند نکته اساسي و کليدي است نکته اصلي که مورد تاکيد قرار مي‌گيرد اين است که بايد از بد جلوه دادن موضوع برجام به شدت پرهيز شود و تاکيد گردد که کاميابي و موفقيت‌هاي هسته‌اي منحصر به جناح و گروه و دسته خاصي نيست.

وي تصريح کرد : اگرچه قطعا تيم دکتر ظريف در اين خصوص اقدامات مهمي را در استمرار مذاکرات گذشته انجام داده‌اند که موجب امتنان و تشکر ملت ايران و مقام رهبري نيز بوده است. آنچه داريم و توانستيم قدرت‌هاي بزرگ نظام بين الملل را به پاي ميز مذاکره بنشانيم، اقتدار ملي و گفتمان انقلابي اين کشور است.

وي در ادامه خاطرنشان کرد :  مقام معظم رهبري امام خامنه‌اي (مد ظله) تاکيد داشتند که قدمي از اصول اين انقلاب از جمله حمايت از دوستان منطقه‌اي خود عقب‌نشيني نخواهيم کرد در جايي که توان رزمي و دفاعي ما نشانه برود، شايسته مقاومت و ايستادگي است کوچک‌ترين غفلت از اهداف راهبردي نظام جمهوري اسلامي ايران و دستاوردهاي گران‌بهاي آن مي‌تواند بسيار پرهزينه و گران تمام شود.  همه بايد به هوش باشيم که از جوزدگي و احساس و هيجان بپرهيزيم و عقل و انصاف را معيار قضاوت‌هاي خود قرار دهيم.

در ادامه رييس سازمان تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در خصوص افسران جنگ نرم افزود: همه ما بايد به خود به عنوان فردي که در جامعه تاثير دارد توجه داشته باشيم.

حجت الاسلام ميربد افزود: امروز توجه به جامعه پيراموني ما بسيار مهم است و نبايد نسبت به آن بي‌توجه باشيم امروز توجه به ارزش‌ها و حفظ آن يک امر مهم است.

وي گفت: ترويج انديشه‌هاي امام راحل و مقام معظم رهبري (مد ظلله) و توجه به مقام شامخ شهدا و راه آن‌ها، توجه به حقايق دوران دفاع مقدس از ارزش‌هاي مهم است که بايد حفظ شود. مهم‌ترين وظيفه و رسالت رسانه‌هاي نظام و رسانه‌هاي منتسب به آن جريان‌سازي و روشنگري در مقابله با جنگ نرم دشمن است. امروز هم ضرورت ايجاب مي‌کند به جنگ نرم دشمن برويم و دراين جنگ خبرنگاران و اصحاب رسانه در صف مقدم هستند قدرت جمهوري اسلامي تنها قدرت سخت نيست و قدرت نرم نظام نيز حائز اهميت است

رييس سازمان تبليغات اسلامي شهرستان فارسان تصريح کرد :تهاجم فرهنگي در مقايسه با تهاجم نظامي يا اقتصادي، داراي ويژگي‏‌هاي خاصي بوده بطوريکه تهاجم فرهنگي معمولاً نامرئي و نامحسوس، دراز مدت و ديرپاست ريشه‌ه‏اي عميق، همه‌‏جانبه و حساب شده‌اي دارد و داراي برنامه و ابزارهاي گسترده، فراگير و کارساز و خطرزا است.

ميربد با بيان اينکه تهاجم فرهنگي همانند کار فرهنگي، يک کار آرام و بي‏سر و صدا مي‌باشد و قربانيان آن اکثرا قشر جوان هستند، افزود: در تهاجم نظامي، دشمن با تجهيزات و امکانات نظامي وارد ميدان شده ولي در "تهاجم فرهنگي" نيازي به لشکرکشي و هزينه‏‌هاي کلان نظامي ندارد.

وي افزود : مهم‌ترين راهبرد دشمن عليه جمهوري اسلامي جنگ نرم معرفي است بايد بتوانيم روز به روز اين فضا و فعاليت‌هاي رسانه‌هاي داخلي را افزايش دهيم که در اين رابطه تحليل اخبار بسيار مهم و حائز اهميت است که بايد با آرمان‌هاي انقلابي حرکت کنيم چرا که دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران شبانه روز در تلاش هستند تا ارزش‌هاي انقلاب را از بين ببرند و از رسانه به عنوان ابزاري مهم براي اين کار استفاده مي‌کنند گفت: بايد خبرنگاران و بسيج رسانه سياست‌هاي مقام معظم رهبري در رابطه با اقتصاد مقاومتي به صورت عملي تبيين و طراحي کنند بايد براي تحقق اقتصاد مقاومتي قشر فرهيخته رسانه و خبرنگاران پيشگام باشند. مهم‌ترين وظيفه رسانه‌ها در عرصه کنوني تحقق ساختن فرمايشات مقام معظم رهبري و اقتصاد مقاومتي که بايد در اين راستا رسانه‌ها تمام تلاش خود را بکار گيرند و اين يکي از رسالت همگاني است.

در پايان اين جلسه سخنرانان به سوالات مطرح شده از سوي جمع حاضر پاسخ دادند.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۲:۰۸

29 Dec 2019