۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۲۲۷۷۸
مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده:

زنان نقش موثری در مدیریت مصرف آب، برق و گاز برعهده دارند

مشاور وزیرنیرو در امور زنان و خانواده گفت: زنان نقش موثری در مدیریت مصرف آب، برق و گاز برعهده دارند و دراین راستا باید همه تلاش خود را به کارگیرند.
زنان نقش موثری در مدیریت مصرف آب، برق و گاز برعهده دارند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، فاطمه قیومی در خصوص نشست مشترک بانوان صنعت آب و برق استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اکنون در بحث رویکرد اقتصاد مقاومتی حضور بانوان در محیط کار و خانواده پر رنگ تر از گذشته شده است.

وی افزود: امروز بسترهای مناسب برای نقش آفرینی بانوان درعرصه اقتصادی کشور وجود دارد.

قیومی با تاکید براینکه باید از ظرفیت های علمی و فکری بانوان دربخش کارآفرینی استفاده موثر شود، افزود: هدف اصلی ما در وزارت نیرو ارتقاء توانمندی بانوان است و باید موانع فرهنگی موجود در این زمینه را با کسب موفقیت های کاری وخانوادگی رفع کنیم که با حضور فعال زنان، این امر به سرعت انجام می شود.

وی گفت: زنان نقش موثری در مدیریت مصرف آب، برق و گاز برعهده دارند و دراین راستا باید همه تلاش خود را به کارگیرند.

مشاور وزیر نیرو بیان کرد: زنان امروزه حضور خوبی در جامعه اسلامی دارند در قبل از انقلاب اینگونه نبود به طوری که در اوایل انقلاب آمار زنان تحصیل کرده ۲۵ درصد و الان ۸۰ درصد است.

قیومی ادامه داد: وضعیتی که الان برای زنان رقم خورده به علت جایگاه جمهوری اسلامی ایران است که و توانسته برای حضور زنان، استعدادها و توانمندی های خوب زنان زمینه ایجاد کند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران برای حضور زنان در عرصه های اجتماعی قوانین خوبی از جمله افزایش مرخصی زایمان، استفاده از ساعت شیر و بازنشستگی پیش از موعد را تدوین کرده که این مهم خود بیانگر توجه نظام به جایگاه زنان است.

مشاور وزیرنیرو در امور زنان و خانواده گفت: این توانمندی در بانوان به گونه ای وجود دارد که نه تنها می توانند در عرصه های اجتماعی و کاری خود بخوبی فعالیت کنند، بلکه با مدیریت صحیح به مسایل خانوادگی خود نیز رسیدگی کنند و همه خانم ها بایستی این توانمندی و قدرت را در خود شناسایی، باور وتقویت کنند.

وی با بیان اینکه جامعه به حضور زنان به عنوان یک شهروند فعال نیاز دارد گفت: درتبیین و باورجایگاه و حقوق شایسته زنان صنعت آب و برق، باید گفت که زنان شاغل در صنعت امروز مستعد و آماده به کاروتلاش با تمام توان و ظرفیت هستند و زمینه های لازم برای حضور آنان در عرصه های مدیریتی با همکاری و همدلی مدیران تا حدی فراهم شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: زنان جامعه باید در عرصه حضور اجتماعی و خانواده تعادل را رعایت کنند و از وظایف محوله خود غافل نشوند.


انتهای پیام1020ج /۵۳۰م
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۳:۵۲

14 Jan 2020