۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۳۴۸۳۸
امام جمعه شلمزار:

آشنايي با انديشه هاي امام مانع از تحريف انقلاب اسلامي مان مي شود

امام جمعه شلمزار در مراسم بزگداشت بيست و هشتمين سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني (ره) گفت: بايد راه و انديشه هاي امام خميني (ره) در کار و زندگيمان ملاک عمل قرار گيرد.
آشنايي با انديشه هاي امام مانع از تحريف انقلاب اسلامي مان مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کيار بيدار حجت الاسلام سلطانزاده در جمع مردم و مسئولان حاضر در بيست و هشتمين سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني (ره) گفت: برخي از نيروهاي بدنه نظام با فراموش کردن انديشه هاي بلند امام خميني رضوان الله تعالي عليه خواسته و ناخواسته در حال فراهم نمودن زمينه تحريف نظام و انقلاب اسلامي ايران هستند.

وي افزود: انقلاب اسلامي ايران با جرقه اوليه اش که از ۱۵خرداد ۱۳۴۲ آغاز شد و تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ ادامه يافت و در آن روز تاريخي به پيروزي رسيد يک مبارزه براي تغيير حکومت نبود بلکه در کنار تغيير حکومت که به ناحق در اختيار حکومت شاهنشاهي قرار داشت به دنبال تغيير سبک زندگي و ايدئولوژي بود که اين مهم نيز با بهره گيري از فرامين عميق اسلام با رهبري امام خميني رضوان الله تعالي عليه صورت پذيرفت.

امام جمعه شلمزار گفت: ملت ايران از ديرباز در معرض شديدترين ناملايمات و تندبادها از طرف دشمنان خود قرار داشتند اما با وجود عظمت و بزرگي اين ملت به واسطه نبود رهبر مورد اطاعت همه و ايجاد کننده وحدت و البته محتوي مناسب با ذائقه و سبک زندگي ايراني اغلب مبارزات حق طلبانه ملت شريف ايران دستخوش تحريف و حتي تغيير شد اما انقلاب اسلامي ايران با بهره گيري از فرامين اسلام ناب محمدي و رهبري مرجعيت شيعه توانست بر همه مشکلات فائق آيد و جمهوري اسلامي ايران در کشور بزرگ ايران استقرار یابد.

وي افزود: برخي مي خواهند فرهنگ، اصول و خواست ملتي که در مبارزات عليه حکومت جور پهلوي، در ۸سال دفاع از کشور، در سال هاي پس از جنگ تاکنون سرافرازي خود را فقط و فقط به دليل اطاعت از رهبر حفظ نموده است را بر اساس منافع و اميال خود يا تاثير پذيري از بگانگان تغيير دهند.

حجت الاسلام سلطانزاده گفت: چهارشنبه سفيد که برخي آن را عنوان کردند در نظام اسلامي چه معنايي دارد؟ کشف حجاب اختياري در کشور اسلامي چه معنايي دارد و چه هدفي را دنبال مي کند؟ اينها به دنبال بي محتوي کردن نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.

امام جمعه شلمزار از همه ي حاضران در مراسم بيست و هشتمين سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني (ره) خواست: با مطالعه ي آثار و تاليفات امام خميني، با بررسي فرمايشات ايشان و عملکرد ايشان در برخورد با بيگانگان روش درست زندگي، ارتباط با دنياي پيرامون و... را ياد بگيرند تا در مواجهه با سندهايي همچون ۲۰۳۰ بدانند چگونه باي عمل و موضع گيري کنند.

حجت الاسلام سلطانزاده در پايان گفت: امضاء سند ۲۰۳۰ دنباله رو همان برنامه بي محتوي سازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۶:۰۳

30 Dec 2019