۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۲۶۸۲۸
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

همراهی تجربه و ایده‌های تئوری راه رسیدن به توسعه همه‌جانبه است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: زمانی باید انتظار داشته باشیم ایده‌های تئوری به سرمنزل مقصود برسد و عملیاتی شود که با تجربه توام گردد و راه را برای رسیدن به توسعه همه‌جانبه باز کند.
همراهی تجربه و ایده‌های تئوری راه رسیدن به  توسعه همه‌جانبه است
به گزارش جهانبین نیوز اسماعیل عامری گلستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: زمانی باید انتظار داشته باشیم ایده‌های تئوری به سرمنزل مقصود برسد و عملیاتی شود که با تجربه توام گردد و در این زمان است که می‌توان انتظار برآمدن نتیجه خوبی از ایده‌های تئوری داشت.

وی با بیان اینکه وظیفه و انجام آن بسیار حائز اهمیت است و اگر وظیفه هر منطقه در این استان در آمایش تعریف شود و استعداد هر منطقه شناخته شود افزود: آن زمان است که علم و تجربه می تواند به توسعه همه‌جانبه و پایدار کمک کند و این امر را به نتیجه برساند.

عامری گلستان هدف از برگزاری نشست کدآمایی را وظیفه‌ای دانست که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در جهت تهیه و تدوین طرح آمایش سرزمینی چهامحال و بختیاری در چارچوب ضوابط ملی آمایش کشور دارد و خاطرنشان کرد: از همین‌رو است که باید اقدام به برگزاری نشست‌هایی این‌چنینی کرده تا بتوانیم تجربه و تئوری را در کنار هم آورده و اقدامات خوبی در این زمینه داشته و نتیجه مطلوبی بدست آوریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در جمع معاونین و کارشناسان برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: کدآمایی ارتقاء و بهبود سازماندهی‌های علمی و منطقی در تحقق آزمندی‌های ملی در دستیابی به فرآیندی تمدنی است.

عامری گلستان ادامه داد: یکی از نتایج مهم که از آمایش سرزمین بدست می‌آید برنامه‌ریزی در جهت توسعه چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۴:۱۵

1 Mar 2020