۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۲۷۸۱۸
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری:

ایران هرگز برسر مقاومت با غربی‌ها مذاکره نخواهد کرد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری گفت: ایران برسر مقاومت با غربی‌ها مذاکره نخواهد کرد چون آن‌ها خواهان این هستند که ما دست از حمایت مقاومت برداریم و این غیرممکن است.
ایران هرگز برسر مقاومت با غربی‌ها مذاکره نخواهد کرد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته که در مصلای شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: به ایام فاطمیه نزدیک می‌شویم و باید یادمان باشد حرمت این روزها را حفظ کنیم.

وی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه بیان داشت: این بانوی بزرگوار در همه دوران‌ها به عنوان نمونه و الگو برای زنان مطرح شده است و نه تنها زنان مسلمان که همه بانوان باید از زنددگی ایشان الگوبرداری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری چهار محور برای استکبار جهانی در مقابله با ایران برشمرد و اضافه کرد: مباحث هسته‌ای یکی از مهم‌ترین دستاویزهای استکبار جهانی برای محدود کردن ایران است و استکبار برای فشار آوردن به ایران بحث دستیابی به سلاح هسته‌ای را مطح کرده است.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: غرب خواستار آن است که ایران دست از حمایت از مقاومت در مقابل استکبار بردارد و این به عنوان دومین محورها مطرح می‌شود که بسیار هم روی آن پافشاری می‌کند.

نکونام خاطرنشان کرد: استکبار جهانی برای فشار بر ایران و زیرسلطه قرار گرفتن کشور در قطع دسترسی به صنایع و تجهیزات دفاعی گام بر می‌دارد و می‌توان این اقدام استکبار را به عنوان سومین محور که دشمن در مقابله با ایران در نظر گرفته است بر شمرد.

وی با اشاره به واکنش غرب در مقابل اقدامات ایران در برخورد با قاچاقچیان، خلافکاران و جنایتکاران افزود: استکبار جهانی با دستاویز قرار دادن حقوق بشر و سوءاستفاده از آن قصد دارد این اقدامات ایران را زیر سوال ببرد و از این اقدام غرب می‌توان به عنوان محور چهارم در رویارویی با ایران نام برد.

نکونام تاکید کرد:  ایران برسر مقاومت با غربی‌ها مذاکره نخواهد کرد چون آن‌ها خواهان این هستند که ما دست از حمایت مقاومت برداریم و این غیرممکن است.

امام جمعه شهرکرد توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری را بسیار مهم و ضروری برشمرد و اضافه کرد: اطاعت از منویات رهبری بر همه مسئولان و مردم لازم است و مسئولان باید فرمایشات ایشان را در همه حوزه‌ها و به‌ویژه در روابط بین‌المللی در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به ۲۲ اسفندماه سالروز تشکیل بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) در سال 58 اذعان داشت:  خدمت به خانواده های شهدا وظیفه همگان است و باید تلاش کنیم  تا با ترویج فرهنگ، آرمان و سیره شهدا حقی را که شهدا بر گردن ما دارند ادا کرده و به این ترتیب در قیامت در محضر آن‌ها روسفید شویم.

حجت‌الاسلام نکونام بیان داشت: ۲۶ اسفندماه سالروز ارتحال فرزند حضرت امام خمینی (ره)، شخصیتی مجاهد و بصیر است که باید همواره یاد ایشان گرامی داشته شود.

وی یکی از نشانه‌ها فتنه‌گران را توجه به رضای افراد بدون توجه به رضای خدا عنوان و خاطرنشان کرد: همانطور که در آیات قرآن آمده است مومنان باید در برخورد با چنین افرادی با بصیرت و هوشمندی تمام برخورد کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۳:۲۱

29 Jan 2020