۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۲۲۸۶۸
نماينده ولي فقيه در سازمان جهاد کشاورزي:

نسل امروز بايد از داشته هاي عشاير بختياري صيانت کند و به نسل هاي آينده انتقال دهد

آيت الله عالمي، انتقال خصوصيات رفتاري و اخلاقي و ديني نسل گذشته قوم غيور بختياري را وظيفه خطير نسل امروز دانست و افزود: نسل امروز نه تنها بايد از داشته هاي عشاير بختياري صيانت کند بلکه بايد بکوشد اين داشته ها را به نسل هاي آينده نيز انتقال دهد.
نسل امروز بايد از داشته هاي عشاير بختياري صيانت کند و به نسل هاي آينده انتقال دهد
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، نماينده ولي فقيه در سازمان جهاد کشاورزي، در جشنواره فرهنگي مذهبي عشاير شهرستان کوهرنگ با قبايل عشاير بختياري، با اشاره به افتخارات اين قوم سلحشور، بيان داشت: رشادت ها و سلحشوري هاي قوم غيور بختياري زبانزد خاص و عام است.
 
آيت الله حسن عالمي، گذشته عشاير را افتخار نسل امروز قوم بختياري بيان کرد و گفت: نسل امروز عشاير بختياري بايد از ميراث گرانبهاي نسل هاي گذشته خود به خوبي صيانت و پاسداري کنند.
 
آيت الله عالمي، انتقال خصوصيات رفتاري و اخلاقي و ديني نسل گذشته قوم غيور بختياري را وظيفه خطير نسل امروز دانست و تصريح کرد: نسل امروز نه تنها بايد از داشته هاي عشاير بختياري صيانت کند بلکه بايد بکوشد اين داشته ها را به نسل هاي آينده نيز انتقال دهد.
 
نماينده مردم خراسان رضوي در مجلس خبرگان رهبري، عشاير بختياري را مدافع عزت و استقلال کشور دانست و ابراز داشت: از گذشته عشاير سرمايه هاي تمام نشدني و پشتيبان انقلاب اسلامي بوده اند که بايد قدر آن ها را دانست.
 
اين مقام مسؤول سادگي، شهامت، تدين و باورمندي به ارزش هاي اسلامي را از مهم ترين ويژگي هاي عشاير بختياري برشمرد و اذعان داشت: بايد مراقب باشيم که اين فرهنگ اصيل و اين ويژگي هاي منحصر به فرد رو به فراموشي سپرده نشود.
 
وي ولايتمداري عشاير بختياري از بدو تشکيل انقلاب اسلامي تا به امروز را مايه افتخار اين قوم دانست و افزود: به يقين در نخستين فرصت تجديد پيمان عشاير غيور بختياري با رهبر فرزانه انقلاب را خدمت ايشان انتقال خواهم داد.
 
آيت الله عالمي همچنين با تسليت ايام رحلت جانگداز امام خميني(ره)، بر بزرگداشت هر چه بيشتر 14 و 15 خردادماه تأکيد کرد و گفت: 14 خردادماه يادآور زندگي پر از عشق و محبت مجاهدت امام خميني و شهيدان انقلاب است که بايد هر سال باشکوه تر از گذشته اين نام زنده نگه داشته شود.
 
نماينده ولي فقيه در سازمان جهاد کشاورزي با اشاره به اين که امام خميني(ره) حق بزرگي بر گردن ملت ايران، شيعيان و مسلمانان دارد، تصريح کرد: اين شخصيت گرانقدر راه را به ما نشان داده است که بايد در مسير تحقق آن حرکت کنيم.
 
اين مقام مسؤول خاطرنشان کرد: اگر از راه و روش امام خميني(ره) سخن مي گوييم بايد مراقب باشيم تا در راستاي تحقق و بهره گيري از آن تلاش شود.
 
وي با بيان اين که رهبر معظم انقلاب بهترين ادامه دهنده راه امام راحل است، گفت: دشمنان به دنبال تفرقه و اختلاف افکني هستند و همواره بايد مراقب باشيم که ايران اسلامي به عنوان جزيره ثبات و امنيت در منطقه است.
 
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۵۸

29 Dec 2019