:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> اجرای برنامه های دهه فجر با محوریت استکبارستیزی و نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب | جهان بین
۰
plusresetminus
برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر با محوریت استکبار ستیزی و بررسی نقش و جایگاه ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‎شود.
اجرای برنامه های دهه فجر با محوریت استکبارستیزی و نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ ایرج پسند در ستاد بزرگداشت مراسم دهه مبارک فجر گفت: سپاه انقلاب اسلامی به عنوان یکی از طلایه داران فعالیت های فرهنگی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در این ایام مبارک با تمام ظرفیت انقلابی و مردمی خود به رسالت اصلی خودش که همان حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است بیش از پیش خواهد پرداخت.

وی با اشاره به دسیسه ها و دشمنی های استکبار جهانی برای کمرنگ کردن نقش سپاه و بسیج در ایجاد و حفظ انقلاب اسلامی و نشر دروغ های روزانه خود برای خدشه دار کردن چهره انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دهه فجر بستر مناسبی برای آشنا کردن نسل جوان امروز با چهره واقعی استکبار جهانی و توطئه های آنها برای براندازی انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان ادامه داد: با تبیین چگونگی شکستن هیمنه پوشالی دشمنان اسلام و قرآن پس از به وقوع پیوستن انقلاب حس اعتماد به نفس و توانمندی ملی می توان یک بار دیگر در نسل جوانان امروز زنده کرد .

 پسند، خانواده معظم شهدا و ایثارگران را یادآور خاطرات و حماسه آفرینی شهدای دوران سرنوشت ساز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تکریم و دیدار با آنها در ایام دهه فجر باید در اولویت برنامه های فرهنگی هر رده و حوزه باشد.

گفتنی است در پایان این نشست حاضرین در این ستاد به ارائه برنامه های رده خود پرداخته و ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون آنها آمادگی خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن بزرگ انقلاب اعلام کردند.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۶:۲۴

12 Feb 2020