۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۳۶۹۰۸
امام جمعه شهر فارسان

هدف اصلي دشمنان،تغيير مسير جوانان از انقلاب است

امام جمعه فارسان گفت:امروز دشمنان با تمامي ابزار خود تلاش مي‌کنند نظام جمهوري اسلامي ايران را زير سئوال ببرند و هدف اصلي آنها اين است که جوانان را از مسير انقلاب دور کنند و با استفاده از تحليل‌هاي غلط و دروغ دست آورد هاي انقلاب را زير سوال ببرند.
هدف اصلي دشمنان،تغيير مسير جوانان از انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام محسن ملک پور در همايش بزرگ ائمه جماعات و فرماندهان پايگاه هاي مقاومت بسيج مساجد به جايگاه مساجد و اهميت مساجد و پايگاه هاي بسيج اشاره داشت و گفت: روحانيون وظايف سنگيني بر دوش دارند و همانطور که رهبر معظم انقلاب نيز مي فرمايد: مسجد سنگر است و ائمه جماعات سنگربان آن به شمار مي روند. بنابراين مسجد همانگونه که معروف شده واقعا يک پايگاه است. پايگاهي براي همه امور مثلا پايگاه خودسازي، پايگاهي براي بصيرت افزايي و مقابله با دشمن و همچنين پايگاهي جهت زمينه سازي ظهور حضرت ولي عصر (عج).

وي تصريح کرد:امروز نظام جمهوري اسلامي پرچمدار و نماينده اسلام واقعي در جهان است و نگاه همه جهانيان به ايران اسلامي است بنابراين رويکرد مساجد بايد در راستاي تقويت نظام و دفاع از ولايت باشد و اينکه مي‌گوييم مساجد سنگر هستند به معناي حفظ نظام جمهوري اسلامي ايران و دفاع از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي در برابر ظالمان و ستمگران است.

حجت الاسلام ملک پور در ادامه بيان کرد: امروز دشمنان  با تمامي ابزار خود تلاش مي‌کنند نظام جمهوري اسلامي ايران را زير سئوال ببرند و هدف اصلي آنها اين است که جوانان را از مسير انقلاب دور کنند و با استفاده از تحليل‌هاي غلط و دروغ  دست آورد هاي انقلاب را زير سوال ببرند در چنين شرايطي امام جماعت مساجد بايد بدانند که در وسط ميدان جنگ هستند و بايد در راستاي حفظ نظام فعاليت ‌کنند.

13 آبان روز فرياد کشيدن بر سر آمريکاي و فرو ريختن کاخ‌هاي استکبار جهاني است

وي با اشاره به اينکه يوم الله 13 آبان به عنوان برگ زريني در تاريخ انقلاب اسلامي است يادآور شد: تبعيد امام راحل در سال 43، گراميداشت ياد و خاطر دانش آموزاني که در سال 57 به دست نيروهاي ساواک به شهادت رسيدند و تسخير لانه جاسوسي آمريکا به دست دانشجويان در سال 58 است که اين مناسبت هاي ارزشمند بايد براي نسل جوان تشريح شود.

وي با تاکيد بر حضور گسترده دانش آموزان، دانشجويان و اقشار مردم در راهپيمايي روز 13 آبان گفت : 13 آبان روز فرياد کشيدن بر سر آمريکاي جنايتکار و فرو ريختن کاخ‌هاي استکبار جهاني است.

امام جمعه فارسان گفت : روز 13 آبان، تسخير لانه جاسوسي آمريکا به دست دانش آموزان و دانشجويان و لازم است تا همه با هم به قول آن بزرگ زادِ خورشيدگون، حضرت امام خميني (ره) هرچه فرياد داريم بر سر آمريکا بريزيم.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۳:۲۷

31 Dec 2019