۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۱۵۲۰۸

اشتغال بیش از 620 نفر در طرح های اقتصاد مقاومتی شهرکرد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد گفت: با اختصاص ۵ میلیارد تومان برای طرح های اقتصاد مقاومتی و ایجاد ۱۷۵ کارگاه تولیدی زمینه اشتغال ۶۲۰ نفر فراهم شد.
اشتغال بیش از 620 نفر در طرح های اقتصاد مقاومتی شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز، مهران مرادی در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر با اشاره به شرایط کشور و استفاده دشمن از حربه اقتصادی علیه نظام بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی وظیفه اصلی و خطیر مسئولین و ادارات و نهادهاست.

مرادی با اشاره به تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی اردوهای طرح هجرت در شهرستان شهرکرد و لزوم حمایت همه جانبه از طرح های اقتصادی بیان داشت: اجرای اقتصاد مقامتی تنها راه حل عبور از مشکلات و تحریم ها در کشور است.

وی، هدف از برگزاری اردوهای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه های سازندگی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی، عمق بخشی به فرهنگ کار و تلاش و آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ کار گروهی در جامعه و کمک به دولت در کاهش هزینه ها عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد تصریح کرد: در سال ۹۲ بیش از ۵ هزار نفر در این اردوها در عرصه های مختلف عمرانی و آبادانی، منابع طبیعی و کشاورزی و زیست محیطی، آموزش های فنی حرفه ای مرمت بهسازی و زیبا سازی مدارس و برگزاری کلاس های علمی و تقویتی شرکت کردند.

مرادی افزود: امسال نیز تاکنون برای شرکت بیش از ۳۵۰۰ نفر در اردوهای طرح هجرت برنامه ریزی و تمهیدات لازم فراهم شده است.

وی، هدف برنامه های اقتصاد مقاومتی ناحیه شهرکرد را افزایش تولید از راه تولید محصولات بومی خانگی و پر تیراژ و پراکنده و با کمک خود مردم و در راستای تامین امنیت غذایی و ایجاد اشتغال مولد بیان کرد.

مرادی افزود: در سال گذشته تعداد ۱۷۵ کارگاه با مبلغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان ایجاد و زمینه اشتغال ۶۲۰ نفر فراهم شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد در خصوص برنامه های اقتصادی سال جاری تصریح کرد: پرورش قارچ، پرورش ماهی در مجاورت چاه آب کشاورزی، کشت و تولید زعفران، پرورش شترمرغ، مرغ بومی، کبک و بلدرچین و ماکیان، زنبورعسل ایجاد واحدهای گلخانه ای و صنایع تبدیلی و تکمیلی از جمله طرح هاست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۳:۴۲

26 Dec 2019