۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۳۳۲۰۸
امام جمعه شهر اردل:

مردم ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن پاسخ دندان شکني به ياوه گويي هاي ترامپ دادند

حجت الاسلام بهرامي گفت:مردم ولايتمدار ايران اسلامي با حضور با شکوه خود در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر با ارزشهاي انقلاب و امام خامنه اي (مدظله العالي) بيعت دوباره کردند و پاسخ دندان‌شكن به ياوه گويي هاي ترامپ رئيس جمهورآمريکا دادند.
مردم ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن پاسخ دندان شکني به ياوه گويي هاي ترامپ دادند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزارن به تقواي الهي گفت: تقواي الهي يعني دوري از گناه و انسان مومن نه تنها گناه نمي‌کند، بلکه نمود تقوا در عمل و رفتار او قابل مشاهده است و با رعايت تقواي الهي فرد متقي نه تنها از آتش جهنم دور مي‌شود، بلکه مورد لطف و رحمت الهي قرار مي‌گيرد و اين به معناي سعادت واقعي است.

مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن پاسخ دندان شکني به ياوه گويي هاي ترامپ دادند

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن تقدير و تشکر از حضور مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه اردل در راهپيمايي امروز ۲۲ بهمن اظهار کرد: ملت سرافراز ايران اسلامي بار ديگر با حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن، عزت و اقتدار ايران اسلامي را به رخ جهانيان کشيد و نشان داد که تهديدهاي دشمنان هيچ تاثيري بر اراده راسخ آنها نخواهد گذاشت.

وي با بيان اينکه مردم ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي ۲۲ بهمن پاسخ دندان شکني به ياوه گويي هاي ترامپ دادند اظهار کرد: حضور گسترده مردم در اين راهپيمايي اين پيام را به دنيا به همراه دارد که ما تا آخر ايستاده ايم و از انقلاب صيانت مي کنيم.

حجت الاسلام بهرامي در فراز ديگري از خطبه هاي خود با اشاره به فرا رسيدن ايام فاطميه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: ايام فاطميه نمونه‌اي از تجديد بيعت با ولايت است و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي برخاسته از وجود نبوت و امامت اهل بيت(ع) است لذا بايد اين ايام به خوبي گرامي داشته شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۴:۰۳

30 Jan 2020