۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۳۴۲۹۸
امام جمعه شهر اردل:

مسائل فرهنگي با بازي‌هاي سياسي سازگاري ندارد

حجت الاسلام مهرداد بهرامي گفت: مسئولين فرهنگي خود را گرفتار بازي‌هاي سياسي نکنند زيرا کارهاي فرهنگي با بازي‌هاي سياسي سازگاري ندارد.
مسائل فرهنگي با بازي‌هاي سياسي سازگاري ندارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در جلسه ستاد نماز جمعه شهر اردل که با حضور اعضاء ستاد در دفتر نماز جمعه شهر اردل برگزار شد گفت: ما مجموعه‌اي هستيم که در حوزه فرهنگ تلاش مي‌کنيم و براي اينکه بتوانيم در حوزه ديني به‌خوبي تأثيرگذار باشيم لازم است ابتدا خودمان جزو کارشناسان ديني باشيم.


 
وي افزود:ما بايد دين را بشناسيم، مهارت‌هاي ديني ازنظر تکنيکي و تاکتيکي را فرابگيريم تا بتوانيم در باورهاي ديني مردم و جامعه گام‌هاي مؤثري برداريم.

حجت الاسلام بهرامي با بيان اينکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگي هر شهرستاني است و مهمترين وظيفه مسئولين فرهنگي در ستاد نماز جمعه ترويج فرهنگ ناب محمدي است افزود:مسئولين فرهنگي خود را گرفتار بازي هاي سياسي نکنند زيرا کارهاي فرهنگي با بازي هاي سياسي سازگاري ندارد و اين سهل انگاري باعث مي شود فرهنگ سازي مهدويت را در جامعه به خوبي پياده نکنند.


امام جمعه شهر اردل با اشاره به اينکه مباحث فرهنگي کشور يکي از دغدغه هاي مهم رهبر معظم انقلاب اسلامي است اظهار داشت: دشمنان و استکبار جهاني درصدد ضربه زدن به فرهنگ غني اسلامي هستند و نبايد فراموش کنيم که آمريکا و اسرائيل دشمن بزرگ اسلام هستند.

انتهاي پيام1026ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۸:۵۶

25 Jan 2020