۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۲۱۲۳۸
فردا برگزار می شود؛

تشییع و تدفین دو شهید گمنام در شهر سورشجان

همزمان با ایام فاطمیه مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در شهر سورشجان برگزار می شود.
تشییع و تدفین دو شهید گمنام در شهر سورشجان
به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی، با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام، همزمان با ایام فاطمیه در شهر سورشجان گفت: در آستانه سال جدید و همزمان با ایام حزن و اندوه فاطمیه، در ۱۴ اسفند ماه، استان چهارمحال و بختیاری دوباره با یاد و نام شهدای گمنام عطرآگین خواهد شد.

خسروی افزود: روز پنج شنبه ابتدا شهدای گمنام به میدان شهدای شهرکرد انتقال داده می شود و مراسم تشییع شهدا و همچنین مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) با حضور عموم مردم برای مدت کوتاهی برگزار می شود.

امام جمعه سورشجان اظهار کرد: در ادامه دو شهید گمنام به شهر سورشجان انتقال داده می شوند تا میهمان مردم ولایتمدار سورشجان و تجدید میثاق با آن ها، باشند.

وی با بیان این که همه هماهنگی های لازم برای حضور شهدای گمنام در این شهر صورت گرفته است و شهر یک پارچه آماده حضور فرزندان حضرت زهرا(س) در میان آن ها است، تصریح کرد: نماز این شهدای گمنام پس از تشییع بر روی دستان مردم، از سوی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اقامه می شود.

حجت الاسلام خسروی حضور شهدای گمنام در سورشجان را آرزوی دیرینه مردم ولایتمدار این دیار بیان کرد و گفت: در روزهایی که پشت سر گذاشتیم تنها می توانم بگوییم که لحظاتی به یاد ماندنی از اخلاص، پشتکار، ایمان و تدین نوجوانان و جوانانی مشاهده شد که در هیچ دورانی رخ نمی داد و نخواهد داد.

وی با اشاره به این که تنها یاد و نام شهدا توانست پیر و جوان را دور هم به این صورت جمع کند، خاطرنشان کرد: ای کاش دشمن شب نخوابی جوانان این بخش برای آذین بندی شهر و سیاه پوش کردن در و دیوار خانه ها برای استقبال از شهدای گمنام را می دید و می فهمید که ارتباط بین این نسل با نسل های گذشته، ارتباطی ناگسستنی و قلبی است و هیچ کس نمی تواند بین آن ها فاصله بیاندازد.

امام جمعه سورشجان با بیان این که دشمن از همین حضور جوانان می ترسد، خاطرنشان کرد: به یقین تنها راه مقابله با حیله ها و توطئه های دشمنان در همه عرصه ها، ادامه دادن راه شهدا است که جوانان ما نیز این مهم را به خوبی دریافته اند.

این مقام مسؤول در پایان با تشکر از همه گروه هایی که در آماده سازی فضا برای تدفین شهدا در این بخش همکاری داشته اند، از عموم مردم و گروه های گوناگون استانی دعوت کرد که در روز پنج شنبه با حضور گسترده خود، خواری بر چشم دشمن باشند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

رضا باقرزاده
من سورشجانی هستم امروز در تشیح جنازه دو شهید گمنام کشورمون شرکت کردم جمعیت انبوهی امده بودن ما مردمان خون گرم عاشق شهدا هستیم و حضور پیکر پاک دو شهید برای هر شهری و مردمانش افتخار هست استقبال از مهمانان گمناممون با دمام و گروه سرود بود

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۱:۳۰

28 Dec 2019