۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۳۴۱۹۹
آغاز تبلیغات جناب روحانی با بیت المال

دومینوی سفرهای تبلیغاتی به چهارمحال و بختیاری رسید

دومینوی سفرهای تبلیغاتی به چهارمحال و بختیاری رسیده و استاندار روزگذشته با ورود به بخش باباحیدر رسما سفرهای تبلیغاتی دولت را با هزینه بیت‌المال به همراه ساز و دهل کلید زد، این در حالی است فارغ از قانون‌گریزی و قانون‌ستیزی مجری قانون در استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ، این حرکات به قدری بی‌سابقه است که نمایشی بودن آن را براحتی می‌توان فهمید.
دومینوی سفرهای تبلیغاتی به چهارمحال و بختیاری رسید
به گزارش جهانبین نیوز؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که جناب استاندار در معیت دکتر کاظمی در برنامه‌ای شاد و مفرح با همراهی یار همیشه همراه در سفرهای جناب‌شان یعنی ساز و دهل از بخش باباحیدر دیدن کردند و گفته می‌شود این برنامه با رقص محلی هم همراه بوده و این نکته که همه این برنامه‌ها در شب شهادت امام موسی کاظم (ع) برگزار شده جای تامل دارد.

با ورود حسن روحانی به شیراز، تعداد سفرهای او به استان‌های کشور در فروردین ماه سال ۹۶ و در آستانه انتخابات، به رقم بی‌سابقه هشت سفر رسید. این در حالی است که روحانی در مدت مشابه در سال گذشته یعنی در فروردین ۹۵، فقط به دو استان سفر کرده بود که یکی از آنها هم به کیش بود این یعنی سفرهای استانی روحانی بدون در نظر گرفتن سفر سال گذشته به کیش، در فروردین ۹۶ نسبت به فروردین ۹۵، هشت برابر شده است!


اما اکنون دومینوی سفرهای تبلیغاتی به چهارمحال و بختیاری رسیده و استاندار روز گذشته با ورود به بخش باباحیدر رسما سفرهای تبلیغاتی دولت را با هزینه بیت‌المال به همراه ساز و دهل کلید زد، این در حالی است فارغ از قانون‌گریزی و قانون‌ستیزی مجری قانون در استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ، این حرکات به قدری بی‌سابقه است که نمایشی بودن آن را براحتی می‌توان فهمید.


از طرفی دیگر استاندار محترم بعد از گذشت چهار سال از زمان سکان‌داری اکنون به یاد رفع مشکلات مردم مناطق محروم افتاده است و به صورت خودجوش و در روزهای پایان زمامداری جناب‌شان، به همراه برخی مدیران و معاونین برنامه استان‌گردی گذاشته‌اند غافل از اینکه بیکاری و کمبودهای مردم در کنار سوءمدیریت و بی‌کفایتی خارج از حد تحمل مدیران و نزدیکان استاندار آن چنان بر مردم فشار آورده است که دیگر رمقی برای لذت بردن از این حرکات خیمه شب بازی نمانده است دیگر کام مردمی که فقر و فساد و تبعیض کام‌شان را تلخ کرده است با این سفرها شیرین نمی‌شود.


انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۶:۰۵

27 Dec 2019