۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۳۲۱۱۹
توسط پارک علم و فناوری

نخستین رویداد علمی ایده شو چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نخستین رویداد علمی ایده شو چهارمحال و بختیاری توسط پارک علم و فناوری با حضور رئیس پارک علم و فناوری استان، رئیس دانشگاه شهرکرد و پروین برادران جزو ۶ زن منتخب جهان در كارآفريني فناورانه برگزار شد.
نخستین رویداد علمی ایده شو چهارمحال و بختیاری  برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ نخستین رویداد علمی "ایده شو" با حضور دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری استان، دکتر شایان شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد، مهندس محمدکاظم منزوی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، پروین برادران جزو ۶ زن منتخب جهان در كارآفريني فناورانه، مهدی بهرامیان دهکردی کوچکترین مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمعی از اساتید، دانشجویان و صاحبان ایده های فناورانه در سالن خیام دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

این رویداد علمی که به همت پارک علم و فناوری و با همکاری انجمن علمی مواد دانشگاه شهرکرد برگزار شد با استقبال بی نظیر دانشجویان همراه شد.

در همین رابطه دکتر اسماعیل پیرعلی اظهار داشت: توجه و حمایت از ایده پردازی و خلاقیت به عنوان پایه و اساس شکل گیری شرکت های دانش بنیان یکی از ضرورت هاست که پارک علم و فناوری تلاش دارد با برگزاری رویدادهایی نظیر "ایده شو" و "استارتاپ ویکندها" ضمن ایجاد شور در میان دانشجویان و صاحبان ایده های فناورانه با شناسایی ایده های قابل تجاری سازی و هدایت این ایده ها به سمت مراکز رشد، روند توسعه شرکت های دانش بنیان که نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارند را تسریع کند. دکتر پیرعلی با اشاره به ثبت نام نزدیک به ۵۰۰ نفر جهت حضور در این رویداد علمی و ثبت بیش از ۲۰۰ ایده در سامانه ایده شو چهارمحال و بختیاری گفت: از این تعداد ۱۴ ایده موفق به کسب امتیازات لازم جهت حضور در این رویداد شدند که در پایان از ۵ ایده برتر با اهداء جایزه و لوح تقدیر صورت گرفت.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۳:۰۵

27 Jan 2020