۰
plusresetminus
امام جمعه لردگان گفت: سپاه به عنوان راهنما و برنامه ريز جهت ايجاد امنيت است؛ و امنيت کشور ما را تامين مي کند و قدرت آن به قدري رسيده است که داعش را در مرز و سرزمين خود سرکوب مي کند.
مردم ولايت مدار شهرستان لردگان با حضور خود در راهپيمايي روزقدس، تقدير و تشکر خود را از سپاه به عمل آوردند
به گزارش جهانبین نیوز؛به نقل ازخبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام و المسلمين حسن انصاري امام جمعه لردگان در نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته گفت: در جهاد با دشمن و در مبارزه با دشمنان آنچه بر همه چيز مقدم است مبارزه با هواي نفس است؛ عبادات ما در ماه رمضان بهترين راه براي مبارزه با هواي نفس است.
وي گفت: جهاد شامل جهاد صغير، جهاد کبير و جهاد اکبر مي باشد؛ که جهاد اکبر مبارزه با هواي نفس و جلوگيري از آن است.

انصاری ادامه داد: خداوند در جهاد با دشمن که عمدتاً جنگ هاي صدر اسلام و جنگ هاي دفاعي مي باشد، بحث جهاد دفاعي را مطرح کردند و مدعاي اين سخن از آنجايي است که ما هيچ موقع شروع کننده جنگ نبوده و نيستيم مثل جنگ 8 سال دفاع مقدس و جواب به حملات تروريستي گروه تکفيري داعش.

وي افزود: سپاه به عنوان راهنما و برنامه ريز جهت ايجاد امنيت است؛ و امنيت کشور ما را تامين مي کند و قدرت آن به قدري رسيده است که داعش را در مرز و سرزمين خود سرکوب مي کند.

انصاري در خصوص حضور پرشور مردم ولايت مدار شهرستان لردگان در راهپيمايي روز قدس افزود: مردم ولايت مدار شهرستان لردگان با حضور خود در راهپيمايي روز قدس و خوشحالي بعد از حمله سپاه به داعش تقدير و تشکر خود را از سپاه به عمل آورديد و در اين راه جهاد دفاعي را نشان داديد.

امام جمعه لردگان در ادامه با تاکيد بر مظلوميت ملت فلسطين گفت: کسي که نداي مظلومي را بشنود و به کمک نرود مسلمان نيست و تنها ادعاي مسلماني را دارد و اين کمک به مظلومين مصداق و نمونه بارز جهاد دفاعي است.

انصاري خاطرنشان کرد:  افتخار ما اين است که شيعه حضرت علي (ع) مي باشيم و در فرداي آخرت به اين شيعه بودن خود افتخار و مباهات مي کنيم.

خطيب جمعه لردگان  مصداق ديگر جهاد را، جهاد مالي دانست و افزود: اگر مسلماني درمانده و فقير باشد بايد به او کمک کنيم و اين کمک مصداق کامل جهاد مالي است.

وی در ادامه ضمن تشکر از مردم ولايت مدار شهرستان لردگان گفت: شما مردم شهرستان لردگان به خاطر عشق به ولايت و رهبري در اين گرماي طاقت فرسا در راهپيمايي شرکت کرديد که جاي تقدير دارد.

انصاری در خطبه دوم گفت: روز قدس به فرموده رهبر معظم انقلاب روز اسلام و فرياد مسلمانان عليه ظلم و ستم است.

امام جمعه لردگان تاکيد داشت: دشمن مي خواهد توطئه کند که قدس فراموش شود اما قدس هرگز فراموش نمي شود و خداوند به ما توفيق بدهد که در همه حالات به ياري مظلومان بشتابيم.
 
وی در پايان گفت: نماز عيد فطر امسال نيز ساعت 7 صبح در چهارراه شهرداري برگزار مي شود و سعي کنيد با آمادگي کامل شرکت نماييد؛ ايشان از مردم خواستند که زکات فطريه خود را به طور کامل و با خلوص نيت به کميته امداد بدهند.
 
انتهاي پيام1026ج /630 ل
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۹:۵۵

26 Dec 2019