۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۳۸۰۶۹
دانشجويان بخوانند

آموزش نرم افزار ذخيره و سازماندهي منابع مورد نياز پژوهش

نرم افزار اندنوت، نرم افزاري جهت ذخيره و سازماندهي منابع مورد استفاده در روند پژوهش در دانشگاه آزاد تدريس مي شود.
آموزش نرم افزار ذخيره و سازماندهي منابع مورد نياز پژوهش
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ معاونت علمي و پژوهشي ناحيه بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري با همکاري دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد اقدام به برگزاري کارگاه آموزش جامع نرم افزار مديريت منابع علمي EndNote نموده است.

در اين کارگاه آموزشي که به مدت هشت ساعت و در محل تالار اجتماعات ساختمان اداري دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد برگزار خواهد گرديد، مباحث مهمي پيرامون رفرنس نويسي توسط جناب آقاي مهندس محسن حيدري بني ارائه خواهد گرديد.


در توضيح اين نرم افزار مي توان گفت، اندنوت (EndNote) محصولي از شرکت تامسون رويترز (Thomson Reuters) نرم افزاري جهت ذخيره و سازماندهي منابع مورد استفاده در روند پژوهش مي‌باشد. اين برنامه قابليت جستجوي مقالات در پايگاه‌ها و ذخيره کردن اطلاعات مورد نياز آن‌ها را فراهم مي‌کند. با اين برنامه مي‌توان منابعي که براي نوشتن پروپوزال تحقيقاتي، پايان نامه، مقاله، کتاب و هر نوشته تحقيقاتي ديگر مورد استفاده قرار گرفته‌است را مديريت و آن‌ها را در يک فرمت نوشتاري استاندارد ذخيره نمود. اندنوت داراي فرمت مجلات مختلف مي‌باشد، بنابراين با کمک آن مي‌توانيد منابع مقاله خود را مطابق آن مجله به طور خودکار و سريع تغيير دهيد.

حضور در اين کارگاه به دانشجويان مقاطع تحصيلات تکميلي توصيه مي شود.

شايان ذکر است اين کارگاه آموزشي به صورت رايگان برگزار شده و به شرکت کنندگاني که به صورت کامل در کلاس حضور يابند گواهي معتبر حضور در کارگاه از سوي دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد و ناحيه بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري اعطا خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۹۲۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۲:۳۹

11 Jan 2020