۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۳۱۶۷۹
پدر شهید مدافع حرم؛

فرزندم قربانی راه امیر عاشورا شد/ اگر صدها محمدحسن دیگر هم داشتم در راه اسلام فدا می کردم

پدر شهید مدافع حرم در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز فرزند من قربانی راه امیر عاشورا شد، امادشمن بداند محمد حسن های زیادی داوطلبانه در خواست اعزام به جبهه مقاومت در سوریه برای ایستادگی در راه آمال انسانی و ارزشهای دینی را دارند.
فرزندم قربانی راه امیر عاشورا شد/ اگر صدها محمدحسن دیگر هم داشتم در راه اسلام فدا می کردم
به گزارش جهانبین نیوز، پدر شهید محمد حسن قاسمی شهید مدافع حرم در مراسم استقبال از این شهید بزرگوار در جمع مسئولین و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: خدای بزرگ را شاکرم که به من افتخار پدر شهید بودن را عطا کرد.

وی افزود: خداوند با شهادت فرزند عزیزم تاج عزتی بر سرم گذاشت که اگر از صبح ازل تا شام ابد فقط بخواهم شکر این نعمت عظیم را به جای آورم قادر نخواهم بود.

قاسمی با اشاره به جایگاه ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد: اگر صدها محمد حسن هم داشتم افتخار میکردم که همه آن ها را در راه اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلام فداکنم.

پدر شهید مدافع حرم در چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: خدای قادر و مهربان را سپاسگذارم که توانستم امانتی را که به من داد با تلاش های همسر گرانقدرم به بهترین وجه تربیت کرده و به فضل الهی به بهترین شکل یعنی شهادت که رسیدن به درجه اعلی علیین است به ذات مقدس ربوبی باز گردانم.

وی افزود: امروز فرزند من قربانی راه امیر عاشورا شد، امادشمن بداند محمد حسن های زیادی داوطلبانه در خواست اعزام به جبهه مقاومت در سوریه برای ایستادگی در راه آمال انسانی و ارزشهای دینی را دارند.

قاسمی تصریح کرد: این جوانان ثابت کردند که همگی یاور سالار شهیدان و مدافع حرم حضرت زینب (س) بوده و با ندای کلنا عباسک یا زینب که از عملدار دشت کربلا آموخته اند، عباس وار و غیرتمندانه در مقابل تروریست های تکفیری و سلفی که غلام حلقه به گوش استکبار هستند ایستادگی خواهند کرد.

پدر شهید مدافع حرم با تاکید بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه ادامه داد: در عصر حاضر در کشوری که متعلق به وجود حضرت ولی عصر (عج) است و با درایت مقام معظم رهبری اداره می شود به فرمان ولی فقیه که اطاعت از فرامین و دستوراتش بر همه ما واجب است بر موازین مستحکم، انقلابی و اسلامی خود ایستادگی کرده، با عمل به منویات روشنگرانه او با نوایی عاشورایی ندای لبیک یا حسین (ع) و لبیک یا عباس سر می دهیم و با عزت در برابر ایادی استکبار می ایستیم.

قاسمی گفت: به فرزند عزیز و نور چشمانم عرض خوش آمد دارم و از او می خواهم هنگام تشرف به محضر نورانی مولا و مقتدایش حضرت اباعبدالله حسین (ع) سلام جمع حاضر راحضور حضرتش برساند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۷:۵۴

1 Feb 2020