۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۳۲۶۶۹
امام جمعه لردگان؛

آقاى‌ هاشمى، از برجستگان انقلاب و اصلى‌ترين مبارزان نهضت اسلامى بودند

امام جمعه لردگان، در خطبه هاي امروز نماز جمعه درمصلي اولي الامر شهر لردگان که با حضور پرشکوه مردم برگزار شد درگذشت يارديرين انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري را به همه مردم تسليت گفت.
آقاى‌ هاشمى، از برجستگان انقلاب و اصلى‌ترين مبارزان نهضت اسلامى بودند
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛حجت الاسلام انصاري، امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته افزود: مرحوم آيت الله هاشمي رفسنجاني درسمت هاي مختلفي براي کشور ايران انجام وظيفه کردند و حق بزرگي برگردن ما دارند.
 
آقاي هاشمي، بارها تا مرز شهادت پيش رفتند
انصاري ادامه داد؛ نقش كم نظير آيت‌الله هاشمى رفسنجانى در دوران مبارزه با رژيم ستمشاهى نبايد به فراموشى سپرده شود. و به تعبير مقام معظم رهبرى، ايشان تكيه گاهى مطمئن و نمونه‌ى كم‌نظيرى از نسل اول مبارزان ضد ستم‌شاهى و از رنج‌ديدگان اين‌راه پرخطر و پرافتخار بودند.
امام جمعه لردگان گفت: اين مرد بارها تا مرز شهادت پيش رفته، قبل از انقلاب اموال خودش را صرف انقلاب مى‌كرد و به مبارزين مى‌داد. اين‌ها را جوانها خوب است بدانند و بعد از انقلاب ايشان مسؤوليتهاى زيادى داشت.
 
آقاى‌ هاشمى از برجستگان انقلاب و اصلى‌ترين مبارزان نهضت اسلامى بودند
امام جمعه لردگان گفت:  رهبرى معظم انقلاب اسلامى(مدظله العالي) فرمودند: آقاى‌ هاشمى از برجستگان انقلاب و اصلى‌ترين مبارزان نهضت اسلامى بودند، ايشان، حضرت آيت الله هاشمي را رفيق ديرين و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامى و همكار دوران طولانى پس از انقلاب اسلامى خواندند.
 
ناكامى وسوسه خناسان در كم شدن محبت عميق به رهبرى‌
خطيب نماز جمعه لردگان افزود: اختلاف‌نظرها و اجتهادهاى متفاوت در برهه‌هايى از اين دوران طولانى هرگز نتوانست پيوند رفاقتي بين آقاي هاشمي و رهبري را بر هم بزند و وسوسه خناسانى كه در سالهاى اخير با شدت و جديت در پى بهره‌بردارى از اين تفاوتهاى نظرى بودند، نتوانست در محبت شخصى عميق او نسبت به مقام معظم رهبري خلل وارد آورد.
انصاري افزود: نهايت مودت و ارتباط عاطفى خالصانه و عاشقانه‌اى بين آقاي هاشمي، امام راحل و مقام معظم رهبرى در دوران متمادى برقرار بود و تا آخر عمر هم هيچ مسئله‌اى باعث كمترين خدشه و يا آسيبى بين آنها نگرديد.
انصاري در پايان گفت: مرحوم آيت‌الله هاشمى رفسنجانى از شخصيت‌هاى كم‌نظيري بود كه با صبورى و صلابت و هوش و ذكاوت، در مقاطع مختلف عمر شريفشان منشاء خيرات و توفيقاتى براى انقلاب و جامعه و نظام و مردم عزيز ايران بودند .
 
 انتهاي پيام/630 ل
مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۹:۱۵

27 Dec 2019