۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۱۵۵۶۹
امام جمعه کوهرنگ:

ترور 7 تیر وحدت ملت ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی را تقویت کرد

منافقین کوردل با شیطنت و چراغ سبز استکبار جهانی با ترور شهدای 7 تیر، ضربه سهمگینی بر پیکره انقلاب زدند، اما خداوند آن را نقطه عطف دیگری درتاریخ انقلاب و راسخ ترشدن وحدت هرچه بیشتر ملت برای دفاع از انقلاب و امامشان قرارداد.
ترور 7 تیر وحدت ملت ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی را تقویت کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از،پایگاه خبری تحلیلی کوهرنگ خبر،امام جمعه کوهرنگ در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک،حلول ماه مبارک رمضان ازخداوند متعال گفت: یکی از بزرگترین عنایات الهی به ملت مبارز و ولایتمدار ایران نجات جان مبارک حضرت آیة الله العظمی امام خامنه ای ازحادثه ترور مسجد ابوذر تهران در ششم تیرماه سال۶۰ بود که خداوند تبارک و تعالی ایشان را به عنوان ذخیره و بقیه الهی خود برای این انقلاب حفظ کردند و ربع قرن رهبری بینظیر و هوشمندانه ایشان نظام را از طوفان های سهمگین به سلامت عبور داده و به ساحل آرامش رساند و همواره تکیه گاه محکم و امیدی برای دلهای مردم مومن و انقلابی بوده و خواهندبود.

سید شهاب الدین طباطبایی افزود: بمبى كه جلوى تريبون جاسازى شده بود، خوشبختانه به‏ طور كامل عمل نكرده و اين از نظر كارشناسان معجزه است. 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با هليكوپتر به بيمارستان قلب مهدى رضايى منتقل شده است و حضرت امام خمينى(ره) در تلگرامى به اين مضمون خاطرنشان كردند: «من به شما خامنه‏اى عزيز تبريك مى‏گويم كه در جبهه ‏ها ى نبرد با لباس سربازى و در پشت جبهه با لباس روحانى به اين ملت مظلوم خدمت نموده و از خداوند تعالى سلامت شما را براى ادامه خدمت به اسلام و مسلمين خواستارم.»

خطیب نماز جمعه کوهرنگ در ادامه با اشاره به 7 تیر ماه گفت: ماجرای بمب گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی که منجر به شهادت حضرت آیة الله دکتر بهشتی و  72 تن از یاران امام و انقلاب بود به تمام معنای عاشورایی دوباره برای این انقلاب بود که

طباطبایی افزود: يك جمله راجع به هفتم تير و مرحوم آيت‏ اللَّه بهشتى (رضوان‏ اللَّه تعالى عليه) عرض بكنم، شخصيت آن شهيد عزيز و بزرگوار حقّاً جزو شخصيت هاى ممتاز كشور بود.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه گفت: در آن وجود شريف و كم ‏نظير،بين علم و تقوا و تدبير و خلقيات انسانى ارزشمند شده بود، و قوه‏  قضائيه‏ جمهورى اسلامى را چنين شخصيتى بنيانگذارى كرد.

 طباطبایی افزود: كسى‏ كه هم علم به مبانى و مقررات اسلامى داشت و فقيه بود، هم با مسايل جهان امروز، هم به نيازهاى كشور آشنا بود و مى‏دانست كه اين كشور، چگونه دستگاه قضايى را لازم دارد، هم از لحاظ قدرت مديريت و سازماندهى، يكى از برجستگان قطعى بود.

وی به یکی از اتفاقات تلخ تاریخ انقلاب ترورشهدای محراب اشاره کرد و گفت: یازدهم تیرماه مصادف است باشهادت سومین شهید محراب حضرت آیة الله صدوقی است که  یادشان راگرامی میداریم.

امام جمعه کوهرنگ تصریح کرد: شهيد آيت‏ ا... صدوقى كه به حق شيخ الشهدا و سومين شهيد محراب ناميده شده است، نماينده امام خمينى(ره) در استان و امام جمعه يزد بود. در آخرين نماز جمعه ه‏اش كه مصادف با دهم ماه مبارك رمضان 1402 مطابق با يازدهم تيرماه 1361 بود، بعد از اداى فريضه جمعه، در حالى كه جايگاه را ترك مى‏كرد، منافقى قسى ‏القلب به ايشان نزديك شد و با به آغوش كشيدن آن پير زاهد و منفجركردن نارنجكى كه در دست داشت، ايشان را به شهادت رساند و اين همان معراج سريع به‏سوى ا... بود كه ايشان آرزويش را داشت و بارها از خدا خواسته بود. اين عالم شهيد از ياران صديق و با وفاى امام خمينى و ياور مردم محروم بود و خود را هيچگاه از مردم جدا نمى‏ دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۵:۳۶

10 Jan 2020