۰
plusresetminus
مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري با صدور پيامي از حضور مردم و مسئولين اين استان در مراسم تشييع و خاکسپاري شهداي دوران دفاع مقدس تقدير کرد.
مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري از حضور مردم در تشييع شهداي گمنام قدرداني کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، سرهنگ عباس عباسي، مديرکل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري با صدور پيامي از حضور گسترده مردم، مسئولين و بسيجيان ولايتمدار اين استان در مراسم تشييع و خاکسپاري ۷ شهيد گمنام دوران دفاع مقدس قدرداني کرد.

در اين پيام آمده است:

بسم رب ااشهدا و الصديقين

كشور سرافراز و ملت غيور ايران اسلامي همه عزت ، سربلندي ، آرامش و آسايش امروز خود را مديون دلاورمردي ها، فداكاري ها و ايثارگري هاي دريادلاني است كه در پيروي از اهل بيت پيامبر(ص) بويژه سيـد و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) تفسيرگر واقعي واژه ايثار شده اند.

بدون ترديد حماسه فداكاري ها و از خودگذشتگي هاي رزمندگان و شهيدان والامقام به خصوص شهداي گمنامدر ذهن و بر زبان مردم قدرشناس اين سرزمين همواره باقي خواهد ماند و سينه به سينه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آيندگان انتقال خواهد يافت.

اينك كه به فضل الهي مراسم تشييع و تدفين هفت تن از شهداي گمنام با حضور گسترده مردم عزيز و قدرشناس و شهيد پرور استان با نظم و كيفيتي مطلوب برگزار گرديد برگ زريني در تاريخ انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و افتخارات مردم ايثارگر اين مرز و بوم رقم زد.

يقيناً اجراي مطلوب برنامه هاي معنوي در محضر شهدا حاصل تلاش و كوشش و خدمت خالصانه مردم و مسئولين تلاشگري است كه براي ساختن تمدن اسلامي مقيد به حفظ و نشر ارزش هاي دفاع مقدس مي باشند.

لذا به عنوان خدمتگزار مردم، از حضور حماسي، پرشور و کم نظير همه مردم و مسئولين در اين مراسم با شکوه و اطلاع رساني رسانه هاي جمعي استان بخصوص صداوسيماي مركز چهارمحال و بختياري تقدير و تشکر مي نماييم.

ان‌شاءالله که بتوانيم ادامه دهنده راه پر فروغ شهداء گرانقدر و عزيزمان باشيم.

انتهاي پيام/۱۰۲۲ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۲:۳۵

13 Feb 2020