۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۳۴۵۵۹
فرماندار بروجن خبر داد

فعاليت 2500 نفر عوامل اجرايي انتخابات در بروجن/104 شعبه اخذ راي آماده شده است

فرماندار بروجن با بيان اين که بيش از 2500 نفر از عوامل اجرايي، نظارتي، بازرسي و امنيتي در برگزاري اين دوره از انتخابات مشارکت خواهند کرد، گفت: 104 شعبه اخذ راي براي انتخابات ۲۹ ارديبهشت در اين شهرستان آماده شده است.
فعاليت 2500 نفر عوامل اجرايي انتخابات در بروجن/104 شعبه اخذ راي آماده شده است
به گزارش جهانبین نیوز، سيد سيف ا... فياضي در گفتگو با کلار، اظهار داشت: بيش از ۲۵۰۰ نفر از عوامل اجرايي، نظارتي، بازرسي و امنيتي در برگزاري دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراها در شهرستان بروجن مشارکت خواهند کرد.

وي با بيان اين که انتخابات شوراها در شهر بروجن (۳۲ شعبه) به صورت تمام الکترونيک برگزار مي شود، افزود: ۱۰۴ شعبه اخذ راي براي برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان بروجن پيش‌بيني شده که از اين تعداد ۸۸ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سيار است.

فرماندار شهرستان بروجن ادامه داد: انتخابات شوراها در شهر بروجن (۳۲ شعبه) به صورت تمام الکترونيک برگزار مي شود.

وي خاطر نشان کرد: ۴۱۹ نفر در پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاي شهرستان بروجن نام نويسي شدند که از اين تعداد ۳۹۰ داوطلب مرد و ۲۹ داوطلب زن بودند.

فياضي ادامه داد: تعداد داوطلبان پنجمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستاي اين شهرستان نسبت به دوره قبل ۱۲۰ درصد افزايش داشته است.

وي اضافه کرد: پس از پايان انتخابات در روز ۲۹ ارديبهشت، ۳۲ منتخب شهري و ۱۱۱ منتخب روستايي در شهرستان بروجن با راي مردم انتخاب خواهند شد.

گفتني است انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا روز جمعه ۲۹ ارديبهشت برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۹:۱۶

31 Dec 2019