۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۳۷۵۲۹
امام جمعه نقنه:

دومینوی نابودی اسرائیل آغاز شده /ادبیات ترامپ خوی ددمنشانه آمریکا را به همگان ثابت می‌کند

امام جمعه نقنه گفت: روند نابودی اسائیل دومینویی است که آغاز شده و تشکیل داعش و تحولات منطقه برای این بوده که کشورهای منطقه مشغول باشند و از اسرائیل غافل شوند اما باید گفت این اقدامات تنها به نابودی اسرائیل منجر می‌شود.
دومینوی نابودی اسرائیل آغاز شده /ادبیات ترامپ خوی ددمنشانه آمریکا را به همگان ثابت می‌کند
حجت الاسلام سید محمد امینی امام جمعه نقنه در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: جابجایی پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام آن توسط رئیس جمهور آمریکا سبب خیری شد تا توجه‌ها به فلسطین جلب شود و درواقع مصداق این ضرب‌المثل است که "عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد".

وی با بیان اینکه استکبار جهانی سر و صدای زیادی به راه انداخت تا توجه‌ها از فلسطین منحرف شود و به این ترتیب در این کشور اشغالی هر جنایتی که می‌خواهند انجام دهند افزود: امروز به دست خودشان مسئله‌ایی مطرح شد که دوباره فلسطین کانون توجهات دنیا قرار بگیرد.

امینی بیان داشت: این موضوع یک مطلب را برای عامه مردم دنیا روشن کرد و آن این است که ادبیات رئیس جمهور آمریکا ماهیت دولتمردان این کشور را برای مردم آشکار می‌سازد، به این ترتیب دیگر این کشور نمی‌تواند نیت خود را درقالب ادب مخفی سازد از همین رو مردم دنیا فریب‌شان را نخواهند خورد.

امام جمعه نقنه افزود: روسای کشورهای استکباری علی رغم اینکه با نظرات رئیس جمهور آمریکا موافق هستند اما جرات ندارند جلو ملت‌ها علنی این موضوع را اعلام کنند، کشورهای اروپایی که با انتقال پایتخت از تل آویو به قدس مخالفت کردند، قلبا با این مسئله موافق هستند اما علنا این را اعلام نمی‌کنند.

وی ادامه داد: مسئله‌ایی را که رجال سیاسی دنیا از طرح آن ابا دارند را رئیس جمهور بی‌ادب آمریکا اعلام می‌کند و این نوع ادبیات رئیس جمهور آمریکا دست ما را برای تبیین چهره واقعی آمریکا باز می‌کند و بطن و خوی ددمنشانه آمریکا را با این ادبیات رئیس جمهور آمریکا می‌توان به همگان اثبات کرد.

امینی تاکید کرد: روند نابودی اسائیل دومینویی است که آغاز شده و تشکیل داعش و تحولات منطقه برای این بوده که کشورهای منطقه مشغول باشند و از اسرائیل غافل شوند اما باید گفت این اقدامات تنها به نابودی اسرائیل منجر می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۳:۵۵

17 Jan 2020