۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۲۸۵۲۹
خواسته مردم اردل از مسئولين/

امامزاده اي که چشم انتظار کمک مسئولين و خيرين است

امام زاده عزيز(ع) شهر اردل باوجود گذشت 7 سال از آغاز عمليات مرمت و بازسازي تاکنون تکميل نشده، انتظار مي رود مسئولين امردر اين زمينه رسيدگيهاي لازم را انجام دهند و اين امامزاده مقدس را ازمظلوميت خارج نمايند.
امامزاده اي که چشم انتظار کمک مسئولين و خيرين است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، عدم تخصيص بودجه کافي و همچنين نبود برنامه ريزي مناسب درجهت ساخت و بازسازي امامزاده عزيز(ع) شهر اردل موجب مظلوم ماندن اين امامزاده شده که ياري مسئولان خيرين رامي طلبد.
امام زاده عزیز(ع) درميان مردم شهيد پرور شهر اردل ازمقام و منزلت خاص برخوردار بوده و همواره مأمن دلدادگان اهل بيت(ع) بوده است اما چند سالي است که تخريب آن انجام گرفته و قرار است مرمت و بازسازي شود ولي خبري از اين وعده ها نيست و اين امر باعث گلايه مردم از مسئولين مربوطه شده است.

مردم ولايتمدار شهر اردل صبح امروز طي تماس تلفني که با پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه داشتند بادرخواست از نهادهاي متولي براي مرمت و بازسازي اين امامزاده اظهار داشتند: باتوجه به اين كه تاكنون درخصوص مرمت و بازسازي امامزاده عزيز (ع) اقدام چنداني صورت نگرفته، انتظارمي‌رود مديركل اوقاف استان ومتوليان امردر اين زمينه رسيدگي‌هاي لازم را انجام دهند و اين امامزاده مقدس را ازمظلوميت خارج نمايند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۵۱

27 Dec 2019