۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۱۵۳۸۹
امام جمعه اردل:

طرح داعش یک طرح صهیونیستی، آمریکایی است

گروهک تروریستی داعش جنایت هایی به نام اسلام انجام می دهند که این طرح وحشیانه یک طرح صهیونیستی، آمریکایی و وهابی است.
طرح داعش یک طرح صهیونیستی، آمریکایی است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسی سلمانپور در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، پرهیزکاری و توسل و تمسک به آیات خداوند برای دوری از گناه اظهار کرد: کسانی که دستورات خداوند را سرلوحه زندگی و کارهای خود قرار بدهند به هدایت خداوند دست پیدا می‌کنند.

سلمانپور افزود: دوری از اوامر و دستورات الهی و نافرمانی از این دستورات باعث دوری از رحمت خداوند می‌شود.

وی، بهترین وسیله برای رضایت خداوند را رعایت تقوا و پرهیزکاری دانست و تصریح کرد: دوری از کارهای گناه که بسیار ساده و آسان است می‌تواند انسان را از هلاکت و نابودی نجات دهد.

امام جمعه شهر اردل در ادامه با بیان اینکه داعش گروهکی جنایتکار و دست نشانده آمریکا و اسرائیل است اذعان داشت: گروهک ترویستی داعش با نام اسلام دست به وحشیانه ترین جنایات می زند و قصد دارد با اینکار چهره اسلام را در جهان مخدوش ساخته و بین مسلمانان جدایی و تفرقه به راه اندازد.

سلمانپور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان خطیر بودن قبول مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یادآور شد: کسی که در این نظام قبول مسئولیت می کند هم باید جوابگوی مردم بوده و هم باید در برابر خداوند متعال پاسخگو باشد و به مسائل حزبی کمتر بپردازند زیرا امروزه بهترین وظیفه مسئولین همانطور که چندی پیش ریاست جمهور بیان نمودند توسعه مادی و معنوی کشور که یکی از این توسعه ها اهمیت دادن به قشر جوان و اشتغال آنهاست تا هر چه زودتر شاهد پیشرفت کشور باشیم.

این مقام مسئول در پایان ضمن گرامیداشت روز تبلیغ اسلامی که یکم تیرماه است، افزود: شهرستان اردل برای توسعه معنوی نیاز به تخصیص اعتبار فرهنگی مناسب دارد و مسئولان مربوطه بایستی به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۵:۲۱

26 Dec 2019