۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۳۱۳۰۹

مسير راهپيمايي روز 13 آبان در لردگان مشخص شد

در ستاد هماهنگي برگزاري راهپيمايي روز 13 آبان امسال مسير راهپيمايي مشخص شد و مردم شهيد پرور لردگان به خصوص دانش آموزان و دانشجويان اين شهرستان با حضور در راهپيمايي مشت محکمي را بر دهان ياوه گويان و دشمن اسلام خواهند زد.
مسير راهپيمايي روز 13 آبان در لردگان مشخص شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان، حجت‌الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در جلسه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و برنامه‌ريزي 13 آبان امسال گفت: ما مديون فداکاري و ازخودگذشتگي شهداي دانش آموزي  و امام شهدا هستيم و هر آنچه از عزت، سربلندي، عظمت، احياي ارزش‌هاي الهي و ديني، شکوه و عظمت مراسم مربوط به اهل‌بيت عصمت و طهارت(ع) در کشور شاهد هستيم به برکت خون شهدا و رهبري‌هاي پيامبر گونه حضرت امام(ره) است.

انصاري بابيان اينکه 13 آبان روز دانش‌آموز، تبعيد حضرت امام (ره) و تسخير لانه جاسوسي بود، گفت: 13 آبان يکي از مناسبت‌هاي ارزشمند در طول سال است که سه مناسبت بزرگ در آن قرار گرفته است و جا دارد از گرامي‌داشت يوم‌الله 13 آبان تکريم و تجليل شود.

وي افزود: اميد است در اين روز با حضور پر شور مردم و دانش آموزان در راهپيمايي و تجمع بزرگ عاشورائيان که ساعت 9 صبح روز 13 آبان ماه از محل چهار راه بسيج به سمت مصلي بزرگ شهر لردگان برگزار مي شود حضور فعال و پر رنگ داشته باشيم .

انصاري در پايان افزود: دانش آموزان امروز، وارثان شهيدان سال 57 هستند و بايد با الگو گيري از راه و روش، فداکار ها و رشادت هاي آنان درس ايثار و از خود گذشتگي بياموزند.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۱:۰۵

10 Jan 2020