۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۳۶۴۴۹

محدوديت هاي ترافيكي ايام تاسوعا و عاشورا در شهركرد اعلام شد

نظر به در پيش داشتن ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني در هشتم و نهم مهر ماه سال جاري، بدينوسيله محدوديت ترافيكي درسطح شهرهاي استان ودر در شهر شهرکرد اعلام شد.
محدوديت هاي ترافيكي ايام تاسوعا و عاشورا در شهركرد اعلام شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ نظر به در پيش داشتن ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني در هشتم و نهم مهر ماه سال جاري، بدينوسيله محدوديت ترافيكي درسطح شهرهاي استان ودر در شهر شهرکرد اعلام شد ، که لازم است شهروندان محترم ضمن رعايت موارد قانوني در اين خصوص از پارک خودرو در مسيرهاي اعلامي خودداري و جهت تردد از مسيرهاي مناسب جايگزين استفاده نمايند.

محدوديت وممنوعيت ها:

در كليه شهرهاي استان درمحدوده هسته مركزي شهر ، امامزادگان و محل هاي تعيين شده جهت تجمع عزاداران، مسيرحركت و خيابانهاي منتهي به آن داراي محدوديت و ممنوعيت تردد و توقف خودرو خواهد بود ودرصورت توقف وسايل نقليه دراين مكانها، خودرو توسط جرثقيل به خارج ازمحدوده طرح انتقال خواهدشد.


حدفاصل بلوار حافظ تا خيابان بوعلي و بلوارخواحه نصير تابلوار شريعتي از ابتدا تا انتهاي برگزاري مراسم توقف ممنوع و داراي محدوديت ترافيکي است.

بلوار ۱۷ شهريور از سمت شرق از ميدان شهدا به سمت ميدان انقلاب به صورت رفت وبرگشت داراي محدوديت ترافيکي است.

 خيابانهاي منتهي به مصلي حضرت امام خميني (ره) از تقاطع طالقاني به سمت جنوب و خيابان باهنر روبروي مرکز بهداشت شهرستان تاابتداي پارك تهليجان داراي محدوديت تردد و توقف خواهدبود


لازم به ذکر است که اين محدوديت ها از ساعت ۱۲:۰۰ روز تاسوعا تا پايان مراسم و ۰۶:۰۰ روزعاشورا تا پايان مراسم مي باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۹:۳۰

29 Dec 2019