۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۳۷۴۳۹
در اولين جلسه پرسش و پاسخ صورت گرفت

قول پیگیری و مساعدت سرپرست شهرداري لردگان در پاسخ به مطالبات اهالي محله حاجي آباد

سرپرست شهرداري لردگان، دراولين جلسه پرسش و پاسخ با حضور اعضاي شوراي شهر لردگان بامردم محله حاجي آباد گفت: وظيفه ي همه مسئولين اين است که از نزديک با مشکلات مردم آشنا شوند تا بتوانند مشکلات را شناسايي و بهتر رسيدگي کنند.
قول پیگیری و مساعدت سرپرست شهرداري لردگان در پاسخ به مطالبات اهالي محله حاجي آباد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، اولين جلسه پرسش و پاسخ مسئولين شهرداري و شوراي شهر لردگان با مردم، يکشنبه شب در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) حاجي آباد برگزار شد.

در اين ديدار، اهالي محله حاجي آباد مهمترين مشکلات اين محله را نبود زيرسازي معابر، جدول کشي و آسفالت، روشنايي معابر، مشکل صدور پروانه ساخت، نبود اماکن بهداشتي، فرهنگي و ورزشي در محله حاجي آباد اعلام داشتند.

يعقوب محمودي، سرپرست شهرداري لردگان، در اين ديدار ضمن بيان تاريخچه اي از شيوه الحاق حاجي آباد به شهر و نبود کار کارشناسي در اين الحاق، مشکلات حاجي آباد را بسيار زياد و پيچيده عنوان کرد و گفت: برخي از موارد و مشکلات بيان شده در حيطه اختيارات ساير نهادها و ديگر مسئولين شهرستان است و در صورتي که ادارات قصد فعاليت فرهنگي، بهداشتي و ورزشي در حاجي آباد داشته باشند شهرداري لردگان نيز نهايت همکاري را در صدور پروانه ساخت و اقدامات ديگر انجام خواهد داد.

وي در خصوص مشکل معابر محله حاجي آباد افزود: معابر اين محله نياز به کار اصولي وکارشناسي دارد که هزينه سنگيني را مي طلبد، ان اشالله براي کاهش مشکلات معابر به صورت موقت شن ريزي صورت خواهد پذيرفت، تا پس از مشخص شدن طرح تفضيلي در سال ۹۷ جدول کشي، زيرسازي و آسفالت گردد.

مهندس محموذي، در زمينه صدور پروانه ساخت جديد بيان داشت: در شرايط فعلي و تا زماني که طرح تفضيلي مشخص گردد جهت صدور پروانه ساخت از اداره مسکن و شهرسازي استعلام گرفته مي شود و مواردي که از نظر مسکن مشکلي نداشته باشند، شهرداري اقدام به صدور پروانه ساخت خواهد نمود.

سرپرست شهرداري لردگان، با اشاره به ساختمان هاي خارج از محدوده گفت: شهرداري قانوناً حق هيچ اقدام و خدمات رساني به آن مناطق را ندارد و از طريق شوراي تأمين شهرستان و ساير ادارات شهرستان مشکلات اين محله پيگيري مي شود.

همچنين در اين جلسه آقاي مهدي محمودي عضو شوراي اسلامي شهر و نماينده شوراي عالي استان در شوراي کشور با بيان اينکه مشکل اصلي حاجي آباد معابر است گفت: اين مشکلات طي ساليان طولاني بوجود آمده و ظرف مدت کوتاه قابل رفع نيستو از سرپرست شهرداري خواست جهت جدول بندي و آماده سازي اين معابر براي آسفالت برنامه ريزي و اقدام نمايد.

گفتني است، در هفته هاي آتي اين جلسات در محله‌هاي ديگر شهر لردگان نيز برگزار مي گردد.

انتهاي پيام1026ج /۶۳۰ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۹:۴۳

26 Dec 2019