۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۲۵۴۶۹
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي کيار:

اولين جشنواره عکاسي "عکس چهارمحال و بختياري" به ميزباني شهرتان کيار برگزار مي شود

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار از برگزاري اولين جشنواره استاني عکس در استان چهارمحال و بختياري به ميزباني شهرستان کيار خبر داد.
اولين جشنواره عکاسي "عکس چهارمحال و بختياري" به ميزباني شهرتان کيار برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز سيد يدالله حسيني در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار گفت: اولين جشنواره عکاسي استان چهارمحال و بختياري به ميزباني شهرستان کيار برگزار مي شود.

وي افزود: جشنواره عکاسي استان چهارمحال و بختياري در ۳ موضوع جاذبه هاي طبيعي استان چهارمحال و بختياري، آداب و رسوم محلي، منابع طبيعي با محوريت آسيب شناسي برگزار مي شود و هنرمندان عکاس مي توانند حداکثر ۵ اثر در ۳ موضوع مشخص شده به دبيرخانه جشنواره ارسال نمايند.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار علاقمندان به شرکت در اين جشنواره خواست آثار خود را در قالب لوح فشرده حداکثر تا ۲۰ دي ۱۳۹۴ به دبير خانه جشنواره به آدرس شلمزار، خيابان آزادي، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار يا به صورت فايل فشرده به پست الکترونيک جشنواره به آدرسchbakh.aks@gmail.com ارسال نمايند.

حسيني آدرس پايگاه خبري جشنواره عکاسي استان چهارمحال و بختياري راchbaks.tebyan.net اعلام کرد و افزود: هرگونه خبر و تغيير در روند برگزاري جشنواره از طريق اين پايگاه خبري اطلاع رساني مي شود.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي کيار در پايان از همه هنرمندان و عکاسان دعوت کرد با ارسال آثار خود به دبير خانه اين جشنواره در برگزاري هر چه بهتر اين جشنواره مسئولان برگزاري را ياري نمايند.



انتهاي پيام1020ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۷:۱۰

29 Dec 2019