۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۲۹۴۲۹
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اشتغال و مسکن مهم‌ترین دغدغه مددجویان تحت پوشش بهزیستی

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: اشتغال و مسکن از مهم‌ترین دغدغه‌های مددجویان زیرپوشش این نهاد هستند و سال گذشته در راستای ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش یک‌هزار فرصت شغلی با بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات کم‌بهره ایجاد شد.
اشتغال و مسکن مهم‌ترین دغدغه مددجویان تحت پوشش بهزیستی
محمد میرزایی مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: هم‌اکنون ۳۲هزار نفر از مردم استان تحت پوشش خدمات بهزیستی چهارمحال و بختیاری قراردارند.


وی اشتغال و مسکن را از مهم‌ترین دغدغه‌های مددجویان زیرپوشش این نهاد دانست و تاکید کرد: سال گذشته در راستای ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش یک‌هزار فرصت شغلی با بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات کم‌بهره ایجاد شد.


میرزایی با بیان اینکه گسترش خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ و شناسایی درجه معلولیت معلولان ازجمله برنامه‌ها و اولویت‌های بهزیستی این استان در سال ۹۵ است یادآور شد: با شناسایی درجه معلولیت، معلولان با درجه معلولیت شدید مستمری دریافت می‌کند.


مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری به اجرای طرح حمایت مالی خُرد اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح از سال ۸۸ به صورت پایلوت در شهرستان لردگان با ۲۰ گروه آغاز به کار کرد و امروز به ۳۴۰ گروه افزایش یافته که ۹۸ درصد اعضای این طرح زنان سرپرست خانوار هستند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۲:۵۰

26 Dec 2019