۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۲۲۷۶۹
شهردار شهرکرد خبر داد:

پیشرفت 23 درصدی عملیات نصب سازه فلزی برج دوقلوی شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: عملیات نصب سازه اسکلت فلزی پروژه برج دوقلوی شهرداری شهرکرد، بزرگترین طرح عمران شهری چهارمحال و بختیاری به 23 درصد پیشرفت فیزیکی رسید.
پیشرفت 23 درصدی عملیات نصب سازه فلزی برج دوقلوی شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز نورالله غلامیان دهکردی با اشاره به وزن ۱۱ هزار تنی این سازه فلزی اظهار داشت: برآورد اولیه برای پروژه برج دوقلوی شهرداری شهرکرد ۱۵۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که عملیات عمرانی آن ۳۰ ماه کاری به طول خواهد انجامید.

وی با بیان اینکه طرح برج دوقلوی شهرداری شهرکرد در زمینی به مساحت حدود ۶ هزار متر مربع واقع در میدان بسیج و در ۲۶ طبقه احداث می‌شود، گفت: واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی و تفریحی از بخش‌های پیش‌بینی شده در این پروژه است.

غلامیان دهکردی افزود: در حال حاضر عملیات نصب سازی فلزی این پروژه با سرعت قابل قبولی در حال انجام است و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این روند با شتاب بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: در آینده به واسطه ساخت پروژه برج دوقلو شاهد ظرفیت های فراوان اشتغال زایی در شهرکرد، بام ایران زمین خواهیم بود.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: ساخت برج‌های دوقلوی شهرداری شهرکرد سیمای این شهر را متحول می‌کند.

غلامیان دهکردی بهره‌برداری از این برج‌ها را تحولی عظیم در چهره شهری شهرکرد عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: این استان زمینه شکوفایی بالایی دارد و از زیست بوم مناسبی برخوردار است.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۵:۱۵

6 Jan 2020