۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳
کد مطلب : ۱۳۸۵۹

اعتراض مردم روستای باغ انار نسبت به افزایش نرخ کرایه + پاسخ مسئولین

این روزها هر پیاده و سوار شدنی در کوتاهترین مسیر حداقل، 500 تومان برای مسافران آب می خورد.
اعتراض مردم روستای باغ انار نسبت به افزایش نرخ کرایه + پاسخ مسئولین

به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، در روزهای اخیر برخی از شهروندان لردگانی در تماس با ما از افزایش کرایه تاکسی در خط روستای باغ انار به لردگان گلایه کردند.

افزایش قیمت ها اغلب باعث شده که کار رانندگان با مسافران به بحث های جنجالی هم برسد. بحث هایی که آخر آن به بستن جاده با سنگ و شیشه ختم می شده است.

یکی از رانندگان تاکسی می گوید: ما مجبوریم این نرخ را افزایش دهیم چون افزایش لوازم یدکی، هزینه لاستیک، تعویض روغن و...آنقدر بالا است که این نرخ کرایه، جوابگوی مخارج خودرو های شخصی ما نیست .

یکی از رانندگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان گفت: ما 30 راننده هستیم که در این جاده کار می کنیم و علت افزایش قیمت را وجود دست اندازها و استاندار نبودن جاده در این محور میدانیم.

 

یکی از مسافران خط لردگان- باغ انار می گوید : هنوز نرخهای جدید ابلاغ نشده است اما کرایه های این مسیر از 700 تومان به هزار تومان افزایش یافته است.

k1

یک مسافر جانباز از برخورد نامناسب برخی تاکسیرانان با مسافران معترض به افزایش کرایه ها شکایت کرد و خواستار نظارت بیشتر مسوولان بر این امر شد.

نجفی، رییس اداره صنعت و معدن شهرستان لردگان، با بیان اعلام نرخ های کرایه تاکسی ها می گوید: تا کنون گزارشی درباره افزایش تخلفات رانندگان تاکسی برای ما گزارش نشده است.

وی تاکید داشت: مسافرانی که کرایه اضافه از آنها گرفته شده است با اعلام پلاک تاکسی و مشخصات راننده به این اداره و یا با تماس با شماره 124 تخلفات تاکسیرانان را اعلام کنند تا به صورت ویژه توسط هیات نظارتی به مشکلات رسیدگی شود.

نجفی نرخ کرایه های تاکسیرانی منطقه میلاس را به شرح زیر اعلام داشت:

لردگان – روستای میلاس اصلی 600 تومان

لردگان- روستای دهنو میلاس 400 تومان

لردگان – روستای تل ماران 500 تومان

لردگان – روستای حسین آباد 700 تومان

لردگان – روستای باغ انار 700 تومان

روح الله غلامی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان در خصوص جاده این روستا اظهار داشتند: حدود چهار کیلومتر از این آسفالت شده و مابقی این جاده با توجه به اینکه اعتبار این جاده جدیدا به تصویب رسیده، در آینده ای نزدیک مابقی این جاده آسفالت می شود.

غلامی از رانندگان خواست تا شروع آسفالت این جاده صبور باشند.

انتهای متن/ح

 

مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۵:۱۹

27 Dec 2019